fbpx

TRENING PERSONALNY WROCŁAW

GRUPOWY TRENING PERSONALNY – WROCŁAW
Dla kobiet w małej grupie 6-8
Cel – redukcja wagi ciała.

Get fit Studio treningowe
ul. Grabiszyńska 281, Wrocław

TRENINGI PERSONALNE

Trening personalny to gwarancja dobrze
wykonanych ćwiczeń. Zdrowy kręgosłup,
skuteczne odchudzanie.

DIETETYKA

Pełna opieka dietetyczna, jadłospisy dostosowane do treningów. Diety w aktywności fizycznej. Ułożenie suplementacji.

PLANY TRENINGOWE

Trenerka ułoży plany treningowe, rozpisze ćwiczenia, serie i powróżenia. Siłownia, w domu, w plenerze, konkretny zestaw ćwiczeń.

Trening personalny - zdrowie i szczupła sylwetka

Ze mną realizujesz kilka celów jednocześnie.

REDUKCJA TKANKI TŁUSZCZOWEJ

Tkanka tłuszczowa – to nie tylko magazyn energii na naszym ciele, który w nadmiarze obniża naszą atrakcyjność. To również organ endogenny, produkujący np. estrogeny i adipokiny, które przy nadwadze i otyłości wywołują stany zapalne i zaburzają pracę całego organizmu. Jesteśmy wówczas bardziej narażeni na zaburzenia hormonalne, choroby nowotworowe i zwykle infekcje typu przeziębienia. Dlatego odchudzanie to przede wszystkim dbanie o zdrowie.

POPRAWA KONDYCJI

Sprawny układ sercowo-naczyniowy – to dobra kondycja i silne serce. Szybkie marsze, bieg, pływanie, jazda na rowerze, to forma ćwiczeń aerobowych i cardio. Trening tlenowy dostarcza nam najwięcej korzyści w zapobieganiu chorobom układu krążenia tj. niewydolność krążenia, chorobie wieńcowej, miażdżycy i nadciśnienia. Obniża tętno spoczynkowe i ciśnienie krwi. Przyspiesz regenerację tkanek i zaopatrzenie organizmu w tlen i składniki odżywcze.

MODELOWANIE SYLWETKI

Dobra jakość mięśni to nie tylko atrakcyjna sylwetka – ale również ochrona kręgosłupa. Po 30 roku życia rozpoczyna się proces utraty masy mięśniowej i dochodzi do magazynowania tkanki tłuszczowej w organizmie. Zaczynają pojawiać się przykurcze, bóle około kręgosłupowe, a mięśnie ulegają osłabieniu. Dlatego należy zastosować regularny trening siłowy. Zachowaj odpowiednią sprawność, wykonuj ćwiczenia wzmacniające z obciążeniem.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Sprawny układ kostno-stawowy – to odpowiedni zakres ruchomości w stawach, dobra gibkość kręgosłupa i prawidłowe funkcjonowanie w życiu codziennym. Wykonamy tu zarówno ćwiczenia wzmacniające, rozciągające, oraz równoważne pobudzające mięśnie głębokie. Poprawisz elastyczności ścięgien i wiązadeł, zapobiegniesz nerwobólom i rozluźnisz napięte mięśnie. Dbaj o kręgosłup, który z wiekiem jest coraz słabszy i bardziej narażony na urazy.

• Źle się czujesz w swoim ciele?
• Chcesz poprawić wizerunek?
• Nie mieścisz się w ulubione ubrania?
• Nadwaga zagraża Twojemu zdrowiu?

• Prowadzisz siedzący tryb życia?
• Nie masz energii w ciągu dnia?

• Brakuje Ci kondycji fizycznej?

• Chcesz ujędrnić uda, pośladki
• Chcesz  wyszczuplić brzuch?
• Podoba Ci się sportowa sylwetka?
• Chcesz wrócić do formy?

• Masz za mało ruchu?
• Chcesz pozbyć się bólu kręgosłupa?
• Stres w pracy wywołuje napięcie?
• Odczuwasz dolegliwości kręgosłupa?

GRUPOWY TRENING PERSONALNY – to często trening obwodowy.
Sama dostosujesz intensywność, ilość powtórzeń i ciężar.
Wykorzystamy – hantle, stepy, odważniki na nogi, sztangi,
piłki, kettle, gumy i inne…Koncentrujemy się na

udach, biodrach, brzuchu i pośladkach.

Rodzaje treningów

Zaplanuj cel, ja zaplanuję trening

TRENING SIŁOWY, OPOROWY, WZMACNIAJĄCY

Modelowanie sylwetki, ochrona kręgosłupa. Ten trening poprawi kształt Twojego ciała. Wzmocnisz mięśnie, ukształtujesz uda, brzuch i pośladki, przyśpieszysz spalanie tkanki tłuszczowej. Wykonujemy tu ćwiczenia izolowane i wielostawowe z różną intensywnością i obciążeniem, tj; hantle, odważniki, kettle. Angażujemy do pracy również mięśnie głębokie, które stabilizują kręgosłup. Dzięki temu skorygujesz swoją postawę, zapobiegniesz dolegliwością i bólom kostno-stawowym.

ĆWICZENIA ROZCIĄGAJĄCE

Zapobieganie bólom i dolegliwościom kostno-stawowym. Ćwiczenia rozciągające najczęściej wykonujemy jako element treningu, w trakcie rozgrzewki, oraz po zakończeniu treningu. To nas zabezpiecza przed kontuzjami i poprawia ruchomość i sprawność naszych stawów. Rozciąganie można zaplanować również jako osobną jednostkę treningową i wyznaczyć dla niej odrębny czas. Wówczas będzie to trening np. rozciągająco-relaksacyjny, który może trwać 15-30 min.

TRENING AEROBOWY/CARDIO

Podstawowa forma ruchu dla zdrowia Twojego serca. To jedna z najłatwiejszych form ruchu, wskazana dla osób początkujących. Charakteryzuje się niską lub średnią intensywnością w zakresie tlenowym (60 do 75% tętna HRmax). Jest to główny rodzaj ruchu, mający na celu funkcję prozdrowotną, który najlepiej zapobiega chorobom układu krążenia. Może on przybierać również formę bardziej intensywnych treningów cardio, które będą nastawione w większej mierze na kształtowanie wytrzymałości.

TRENING INTERWAŁOWY HIIT

Intensywne spalanie i szybka poprawa kondycji. Polega na wykonywaniu wysiłku o zmiennej intensywności, okres krótkiej intensywnej pracy przeplatany jest z krótkim odpoczynkiem. Wykonujemy tu konkretne zestawy ćwiczeń, lub odpowiedni trening biegowy. Nasze tętno szybko wzrasta nawet do 90-100% RHmax. Trening typu hiit trudno jest przeprowadzić samodzielnie, ponieważ wymaga on ogromnej motywacji i samodyscypliny, którą jest Ci w stanie zapewnić trener personalny.

TAŚMY TRX

Ćwiczenia pobudzające mięśnie głębokie. Podczas treningu na taśmach TRX wykorzystujemy jedynie ciężar swojego ciała, który stwarza nam opór podczas ćwiczeń. Głównymi zaletami treningu w systemie podwieszanym jest poprawa równowagi mięśniowej i stabilność stawów. Podczas wykonywania ćwiczeń najczęściej pracują wszystkie grupy mięśniowe, co daje świetne efekty przy kształtowaniu sylwetki i jest pomocne w procesie odchudza.

TRENING BOXING

Rozładujesz stres i zdrowo się zmęczysz. Trening ogólnorozwojowy wykonywany w szybkim tempie, poprawiający kondycję i koordynację ruchową. Wykorzystujemy tu elementy kikboxingu i boxu tj. kopnięcia i uderzenia na tarcze (sierpowy, prosty, haki, ciosy z półobrotem). Ćwiczenia odbywają się w pełnym sprzęcie, czyli w rękawicach bokserskich i z tarczą. Świetna zabawa, mega zmęczenie, nie zauważysz kiedy czas minął na treningu personalnym z rękawicami w roli głównej.

Prowadzę treningi personalne we Wrocławiu, indywidualne
i grupowe. Razem
będziemy pracować nad kształtowaniem
Twojej sylwetki i
redukcją tkanki tłuszczowej. Będziesz
prawidłowo wykonywać ćwiczenia, unikniesz kontuzji i
wykonasz efektywniejszy trening.
Połączenie treningu
i diety przyniesie najlepsze efekty poprawy
sylwetki, zdrowia i dobrego samopoczucia.

TRENING PERSONALNY WE WROCŁAWIU – prowadzę w zaprzyjaźnionych klubach treningowych, w plenerze i u Ciebie w domu.

Nie masz czasu na wizytę w fitness klubie?

Ćwicz domu - pomogę wyposażyć Twoją domową siłownię!

Mata do ćwiczeń

Podstawowe wyposażenie domowego studia fitness. Ochroni nas zarówno przed poślizgiem, jak i przed otarciami i stłuczeniami. Odizolujemy się w trakcie treningu od zimnej podłogi i zapewnimy sobie komfort wykonywanych ćwiczeń.

Hantle regulowane

Hantle regulowane 2 x 10 kg – pozwolą na wykonanie dużej liczby wariantów ćwiczeń siłowych. Dzięki temu najlepiej dopasujemy trening do naszych potrzeb, bez konieczności ciągłego dokupowania nowych obciążeń.

Step – stopień do ćwiczeń

Świetnie zastąpi nam ławeczkę podczas ćwiczyć ogólnorozwojowych, oraz pozwali zwiększyć intensywność ćwiczeń cardio. Step mocno podniesie efektywność treningu, a wykroki, przysiady, pompki przyniosą szybsze efekty. Zwróć uwagę aby step miał 2,3 poziomy wysokości.

Obciążniki na nogi (kostki)

Niezastąpiony sprzęt, jeśli chcemy mieć zgrabne uda i pośladki. Najlepiej zaopatrzyć się w odważniki 2 kg, które mocno będą angażować i ujędrniać mięśnie. Zrobimy z nimi odwodzenia i ćwiczenia na wewnętrzną część ud.

Dysk do ćwiczeń

Zwany też poduszką sensoryczną, jest szczególnie ważny w ćwiczeniu mięśni brzucha i grzbietu. Zapewni nam bezpieczną pozycje kręgosłupa i uchroni przed kontuzją. Niestabilne podłoże piłki pobudzi mięśnie posturalne co wzmocni efektywność treningu.

Rower stacjonarny/bieżnia

Przyda się również sprzęt aerobowy, który wykorzystamy na wiele sposobów. Zrobimy na nim rozgrzewkę przed treningiem – 5-10 min w celu przyśpieszenia tętna i rozgrzania mięśni. Wykonamy pełny trening aerobowy spalający tkankę tłuszczową, oraz poprawimy kondycję wykonując treningi interwałowe i cardio.

Jak przebiega nasza współpraca

TWÓJ CEL

Podejmij decyzję, wyznacz cel i działajmy. Zaczniemy od treningu i diety, które będziesz stopniowo wprowadzać w życie.

KOMPLEKSOWE DZIAŁANIE

Trening, dieta, plany treningowe. W jednym miejscu wszystko czego potrzebujesz dla swojego zdrowia i dobrego samopoczucia.

TWOJE EFEKTY

Sprawdzamy postępy, analizujemy wyniki, robimy pomiary składu ciała i obwody,
badania laboratoryjne.

Trening personalny grupowy – Wrocław
Get fit Studio treningowe

ul. Grabiszyńska 281, lokal 100A 53-234 Wrocław

Zadzwoń: 502 392 464

© 2018-2020 Renata Zomerska. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Call Now Button