fbpx

TRENINGI PERSONALNE

Diety w aktywności fizycznej

Kompleksowo pomogę zadbać o Twoje
zdrowie i dobre samopoczucie.
TRENER PERSONALNY

TRENINGI PERSONALNE

Treningi z trenerem to gwarancja dobrze
wykonanych ćwiczeń. Zdrowy kręgosłup,
skuteczne odchudzanie.

DIETETYKA SPORTOWA

Pełna opieka dietetyczna, jadłospisy dostosowane do konkretnych treningów. Diety w aktywności
fizycznej. Ułożenie suplementacji.

PLANY TRENINGOWE

Układanie planów treningowych, rozpisanie obciążeń, serii i powróżeń. Na siłowni, w domu, w plenerze, konkretny zestaw ćwiczeń.

Cele treningowe

Wybierz cel który chcesz realizować

REDUKCJA TKANKI TŁUSZCZOWEJ

• Źle się czujesz w swoim ciele i chcesz poprawić wizerunek?
• Nie mieścisz się w swoje ulubione ubrania?
• Nadwaga zagraża Twojemu zdrowiu?

Tkanka tłuszczowa – to nie tylko magazyn energii na naszym ciele, który w nadmiarze obniża naszą atrakcyjność. To również organ endogenny, produkujący np. estrogeny i adipokiny, które przy nadwadze i otyłości wywołują stany zapalne i zaburzają pracę całego organizmu. Jesteśmy wówczas bardziej narażeni na zaburzenia hormonalne, choroby nowotworowe i zwykle infekcje typu przeziębienia. Dlatego odchudzanie to przede wszystkim dbanie o zdrowie.

POPRAWA KONDYCJI

• Prowadzisz siedzący tryb życia, brakuje Ci ruchu?
• Czujesz się zmęczony, nie masz energii w ciągu dnia?
• Masz zadyszkę nawet przy małym wysiłku fizycznym?

Sprawny układ sercowo-naczyniowy – to dobra kondycja i silne serce. Szybkie marsze, bieg, pływanie, jazda na rowerze, to forma ćwiczeń aerobowych i cardio. Trening tlenowy dostarcza nam najwięcej korzyści w zapobieganiu chorobom układu krążenia tj. niewydolność krążenia, chorobie wieńcowej, miażdżycy i nadciśnienia. Obniża tętno spoczynkowe i ciśnienie krwi. Przyspiesz regenerację tkanek i zaopatrzenie organizmu w tlen i składniki odżywcze.

MODELOWANIE SYLWETKI

• Chcesz ujędrnić uda, pośladki i wyszczuplić brzuch?
• Podoba Ci się sportowa sylwetka i sprawne ciało?
• Chcesz wrócić do formy i potrzebujesz wsparcia?

Dobra jakość mięśni to nie tylko atrakcyjna sylwetka – ale również ochrona kręgosłupa. Po 30 roku życia rozpoczyna się proces utraty masy mięśniowej i dochodzi do magazynowania tkanki tłuszczowej w organizmie. Zaczynają pojawiać się przykurcze, bóle około kręgosłupowe, a mięśnie ulegają osłabieniu. Dlatego należy zastosować regularny trening siłowy. Zachowaj odpowiednią sprawność, wykonuj ćwiczenia wzmacniające z obciążeniem.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

• Masz za mało ruchu, wszędzie jeździsz samochodem?
• Stres w pracy wywołuje napięcie i nerwobóle?
• Często odczuwasz dolegliwości kręgosłupa?

Sprawny układ kostno-stawowy – to odpowiedni zakres ruchomości w stawach, dobra gibkość kręgosłupa i prawidłowe funkcjonowanie w życiu codziennym. Wykonamy tu zarówno ćwiczenia wzmacniające, rozciągające, oraz równoważne pobudzające mięśnie głębokie. Poprawisz elastyczności ścięgien i wiązadeł, zapobiegniesz nerwobólom i rozluźnisz napięte mięśnie. Dbaj o kręgosłup, który z wiekiem jest coraz słabszy i bardziej narażony na urazy.

TRENINGI PERSONALNE + DIETA SPORTOWA – często realizuje kilka
celów jednocześnie. Jest to uzależnione od odpowiedniego
ułożonego planu treningowego i diety, uzyskanych
efektów i aktualnej kondycji fizycznej.

Rodzaje treningów

Zaplanuj cel, ja zaplanuję trening

TRENING SIŁOWY, OPOROWY, WZMACNIAJĄCY

Modelowanie sylwetki, ochrona kręgosłupa. Ten trening poprawi kształt Twojego ciała. Wzmocnisz mięśnie, ukształtujesz uda, brzuch i pośladki, przyśpieszysz spalanie tkanki tłuszczowej. Wykonujemy tu ćwiczenia izolowane i wielostawowe z różną intensywnością i obciążeniem, tj; hantle, odważniki, kettle. Angażujemy do pracy również mięśnie głębokie, które stabilizują kręgosłup. Dzięki temu skorygujesz swoją postawę, zapobiegniesz dolegliwością i bólom kostno-stawowym.

TRENING AEROBOWY/CARDIO

Podstawowa forma ruchu dla zdrowia Twojego serca. To jedna z najłatwiejszych form ruchu, wskazana dla osób początkujących. Charakteryzuje się niską lub średnią intensywnością w zakresie tlenowym (60 do 75% tętna HRmax). Jest to główny rodzaj ruchu, mający na celu funkcję prozdrowotną, który najlepiej zapobiega chorobom układu krążenia. Może on przybierać również formę bardziej intensywnych treningów cardio, które będą nastawione w większej mierze na kształtowanie wytrzymałości.

ĆWICZENIA ROZCIĄGAJĄCE

Zapobieganie bólom i dolegliwościom kostno-stawowym. Ćwiczenia rozciągające najczęściej wykonujemy jako element treningu, w trakcie rozgrzewki, oraz po zakończeniu treningu. To nas zabezpiecza przed kontuzjami i poprawia ruchomość i sprawność naszych stawów. Rozciąganie można zaplanować również jako osobną jednostkę treningową i wyznaczyć dla niej odrębny czas. Wówczas będzie to trening np. rozciągająco-relaksacyjny, który może trwać 15-30 min.

TRENING INTERWAŁOWY HIIT

Intensywne spalanie i szybka poprawa kondycji. Polega na wykonywaniu wysiłku o zmiennej intensywności, okres krótkiej intensywnej pracy przeplatany jest z krótkim odpoczynkiem. Wykonujemy tu konkretne zestawy ćwiczeń, lub odpowiedni trening biegowy. Nasze tętno szybko wzrasta nawet do 90-100% RHmax. Trening typu hiit trudno jest przeprowadzić samodzielnie, ponieważ wymaga on ogromnej motywacji i samodyscypliny, którą jest Ci w stanie zapewnić trener personalny.

TAŚMY TRX

Ćwiczenia pobudzające mięśnie głębokie. Podczas treningu na taśmach TRX wykorzystujemy jedynie ciężar swojego ciała, który stwarza nam opór podczas ćwiczeń. Głównymi zaletami treningu w systemie podwieszanym jest poprawa równowagi mięśniowej i stabilność stawów. Podczas wykonywania ćwiczeń najczęściej pracują wszystkie grupy mięśniowe, co daje świetne efekty przy kształtowaniu sylwetki i jest pomocne w procesie odchudza.

TRENING BOXING

Rozładujesz stres i zdrowo się zmęczysz. Trening ogólnorozwojowy wykonywany w szybkim tempie, poprawiający kondycję i koordynację ruchową. Wykorzystujemy tu elementy kikboxingu i boxu tj. kopnięcia i uderzenia na tarcze (sierpowy, prosty, haki, ciosy z półobrotem). Ćwiczenia odbywają się w pełnym sprzęcie, czyli w rękawicach bokserskich i z tarczą. Świetna zabawa, mega zmęczenie, nie zauważysz kiedy czas minął na treningu personalnym z rękawicami w roli głównej.

Trener personalny i dietetyk sportowy gwarantuje Ci szybsze efekty
redukcji tkanki tłuszczowej i kształtowania sylwetki. Będziesz
prawidłowo wykonywać ćwiczenia, unikniesz kontuzji i
wykonasz efektywniejszy trening.
Połączenie treningu
i diety przyniesie najlepsze efekty poprawy sylwetki,
zdrowia, dobrego samopoczucia i zmiany
nawyków na zdrowsze.

DIETA W AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ – to dokładnie zaplanowane posiłki okołotreningowe, właściwa kaloryczność diety i indywidualne proporcje makroskładników + właściwa suplementacja.

Nie masz czasu na wizytę w fitness klubie?

Ćwicz domu - pomogę wyposażyć Twoją domową siłownię!

Mata do ćwiczeń

Podstawowe wyposażenie domowego studia fitness. Ochroni nas zarówno przed poślizgiem, jak i przed otarciami i stłuczeniami. Odizolujemy się w trakcie treningu od zimnej podłogi i zapewnimy sobie komfort wykonywanych ćwiczeń.

Hantle regulowane

Hantle regulowane 2 x 10 kg – pozwolą na wykonanie dużej liczby wariantów ćwiczeń siłowych. Dzięki temu najlepiej dopasujemy trening do naszych potrzeb, bez konieczności ciągłego dokupowania nowych obciążeń.

Step – stopień do ćwiczeń

Świetnie zastąpi nam ławeczkę podczas ćwiczyć ogólnorozwojowych, oraz pozwali zwiększyć intensywność ćwiczeń cardio. Step mocno podniesie efektywność treningu, a wykroki, przysiady, pompki przyniosą szybsze efekty. Zwróć uwagę aby step miał 2,3 poziomy wysokości.

Obciążniki na nogi (kostki)

Niezastąpiony sprzęt, jeśli chcemy mieć zgrabne uda i pośladki. Najlepiej zaopatrzyć się w odważniki 2 kg, które mocno będą angażować i ujędrniać mięśnie. Zrobimy z nimi odwodzenia i ćwiczenia na wewnętrzną część ud.

Dysk do ćwiczeń

Zwany też poduszką sensoryczną, jest szczególnie ważny w ćwiczeniu mięśni brzucha i grzbietu. Zapewni nam bezpieczną pozycje kręgosłupa i uchroni przed kontuzją. Niestabilne podłoże piłki pobudzi mięśnie posturalne co wzmocni efektywność treningu.

Rower stacjonarny/bieżnia

Przyda się również sprzęt aerobowy, który wykorzystamy na wiele sposobów. Zrobimy na nim rozgrzewkę przed treningiem – 5-10 min w celu przyśpieszenia tętna i rozgrzania mięśni. Wykonamy pełny trening aerobowy spalający tkankę tłuszczową, oraz poprawimy kondycję wykonując treningi interwałowe i cardio.

Jak przebiega nasza współpraca

TWÓJ CEL

Podejmij decyzję, wyznacz cel i działajmy. Zaczniemy od najważniejszych zasad, które stopniowo
będziesz wprowadzał w życie.

KOMPLEKSOWE DZIAŁANIE

Trening, dieta sportowa, plany treningowe. W jednym miejscu wszystko czego potrzebujesz dla swojego zdrowia i dobrego samopoczucia.

TWOJE EFEKTY

Sprawdzamy postępy, analizujemy wyniki, robimy pomiary składu ciała i obwody,
badania laboratoryjne.

Trener personalny i Dietetyk sportowy Wrocław

Umów pierwszą wizytę

Zadzwoń: 502 392 464

Dojeżdżam do klienta

 Oszczędzaj czas – zamawiaj wizyty
z dojazdem do domu.

trener-wroclaw-logo2

Studio treningowe K2

ul. Robotnicza 46A
Wrocław 53-608