fbpx

DIETETYK • TRENER • COACH  ONLINE

Renata Zomerska

Pomogę Ci kompleksowo w procesie odchudzania

WYGODNE
WIDEO ROZMOWY

JADŁOSPIS NA
TELEFONIE

STAŁY KONTAKT
TEL, EMAIL

Chcesz pozbyć się zbędnych kilogramów?

Zacznij działać kompleksowo, szybko zobaczysz efekty

ZDROWE ODŻYWIANIE

AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA

MOTYWACJA I NAWYKI

Zdrowy smaczny jadłospis

Plany i rozpiski treningowe

Silna motywacja do działania

Diety układane w chorobach

Ćwiczenia redukujące stres

Trwała zmiana nawyków

Wybierz rozwiązanie najlepsze dla siebie

Zacznij ze mną drogę do zdrowego stylu życia!
dietetyk wrocław

Konsultacje dietetyczne

Dieta, trening, motywacja, w jednym miejscu. Skuteczne
odchudzanie,
zdrowe, smaczne jadłospisy.

Dietetyk we Wro

Dieta online

Opracowany dla Ciebie jadłospis przez dietetyka.
Dieta online pomoże Ci osiągnąć wyznaczony cel.

dietetyk wrocław

Szkolenia dietetyczne dla firm

Warsztaty i prezentacje ze zdrową dietą i ćwiczeniami.
To doda energii Twojemu zespołowi.

dumbbell-2243146_640

Trening personalny

Wspólne treningi zapewnią szybkie efekty
i prawidłowe wykonanie ćwiczeń.

Trener Personalny

Motywatornia

Motywacja do zmian, utrzymanie efektów,
zdrowy styl życia bez wyrzeczeń.

Dietetyk i Trener Renata Zomerska

Dlaczego warto współpracować ze mną

PRAKTYKA

Od 10 lat pomagam klientom jako dietetyk, trener i coach. Trenowałam
z sukcesami lekkoatletykę.

EFEKTY

Zawsze wyznaczam cel i koncentruję się na drodze do niego. Monitorowanie postępów to podstawa  sukcesu.

KOMPLEKSOWOŚĆ

Dieta, trening, coaching to obszary, które stale doskonalę. Takie połączenie daje najlepsze efekty.

NATURA

Stosuję zdrowe i naturalne rozwiązania, tylko takie przyniosą trwałe efekty i przełożą się na nasze zdrowie.

Opinie o mnie - efekty moich klientów

Renata Zomerska - dietetyk, trener, coach
image_processing20181115-26407-1hk28pz

E.M

“Moja przygoda z Renatą zaczęła się w chwili, gdy osobiście stwierdziłam iż ciężko wrócić mi do tego co było kiedyś – do czasów, gdy regularny trening i dieta były normą, później zaczęły się wymówki, ciągle wyjazdy, a tym samym pokusy krok po kroku – czego rezultatem było rozregulowanie organizmu. Bezapelacyjnie Renata jest znakomitym motywatorem do powrotu na odpowiedni tor działania (trening plus racjonalny system odżywiania), po tym jak z własnego lenistwa i wielu różnych wymówek człowiek zboczył.
Potrafi znakomicie nakierować, zmotywować, podpowiedzieć, a zarazem wesprzeć w ciężkich momentach, jak również na koniec przebić przysłowiową piątkę z uśmiechem na twarzy. Nie bez przyczyny zasługuje na miano na coach’a w dziedzinie diety i treningu”.

Google_Maps.svg

Basia K.

Renata jest znakomitym motywatorem, po tym jak z własnego lenistwa człowiek zboczył z właściwej drogi. Schudłam 10 kg, nauczyłam się ćwiczyć i zmieniłam nawyki. Praca była intensywna, ale było warto bo odzyskałam garderobę. Bardzo polecam.

Monika Ch.

To przede wszystkim kompleksowe podejście, korzystałam z treningów personalnych i dostałam ułożoną dietę, która jest po prostu moim sposobem odżywiania. Myślałam wcześniej że moje ćwiczenia są dobra, a okazało się że trening spalający tłuszcz wygląda zupełnie inaczej. Polecam panią Renate jako trenera, dietetyka i coacha bo nasze spotkania zmieniły też sposób mojego myślenia o dietach i zdrowiu.

image_processing20181115-26407-1hk28pz

Alicja W.

“Do P. Renata trafiłam z polecenia, od kolego który schudł 20 kg. Pomyślałam że ja też mogę. Początek był trudny, ale potem już było łatwiej. Przede wszystkim czułam że ktoś mnie w końcu rozumie, sama decydowałam na ile chce zmieniać swoje odżywianie i chyba dzięki temu to się udało. Dopiero jak poukładałam sobie wszystko w głowie to łatwej jest mi walczyć z tą chęcią na słodkości, która teraz jest już dużo mniejsza. Dietetyk to za mało, jednak psychologiczne podejście do tematu jest tutaj najważniejsze. Wolne chudnięcie jest trudne do zaakceptowania ale okazało się jedynym rozsądnym rozwiązaniem i nie powodowało powrotu do jedzenia słodyczy. P. Renata zna się na rzeczy, polecam bo warto”.

Pierwsza konsultacja dieta&trening

Zobacz – najczęściej zadawane pytania.

Jak przygotować się do wizyty u Dietetyka?

Odpowiednie nastawienie.  Czy jesteś gotowy na zmian w swoim życiu i wizytę u dietetyka? Czy chcesz podjąć pracę nad swoimi nawykami i zmienić stare przyzwyczajenia? Zastanów się, w jakim miejscu jesteś dzisiaj, a gdzie chcesz być w przyszłości. Dlaczego chcesz podjąć tą zmianę? Co Ci to da? Wyznacz cele związane ze zdrowym odżywianiem i aktywnością fizyczną, wyznacz termin ich realizacji.
Aktualne wyniki badań. Jeśli posiadasz aktualne badania, zabierz je ze sobą, szczególnie jeśli masz zdiagnozowaną chorobę, a jeśli chorujesz przewlekle, zabierz
ze sobą całą historię choroby. W innym przypadku, jeśli będzie taka potrzeba zalecę wykonanie określonych badań na naszej konsultacji.
Zastanów się. Przypomnij sobie jak się odżywiasz, co jesz i o jakich porach, jak często stosujesz używki i w jakich ilościach. Ile wody pijesz w ciągu dnia, czy jesz warzywa
i owoce. Jeśli wykonujesz treningi i masz plan treningowy zabierz go ze sobą. Na spotkaniu jako dietetyk i trener będę zadawać Ci pytania o Twoją dietę i trening.

Czy ćwiczenia są niezbędne na redukcji?

To zależy od osoby i redukcji jaką robi. W początkowej fazie odchudzania
u niektórych osób waga ciała może spadać bez ćwiczeń, wystarczy zdrowe, regularne odżywianie. Czasami celowo nie zaczynamy diety razem z treningiem, aby wprowadzane zmiany nie były duże, bo możemy nie podołać tak dużej rewolucji. Inne osoby bez odpowiednich treningów nie ruszą z miejsca, co więcej, trening musi być stale modyfikowany, aby utrzymać metabolizm na wysokich obrotach. Pamiętaj jednak że aktywność fizyczna to też inne korzyści tj; dobre zdrowie i samopoczucie, poczucie siły fizycznej i psychicznej, redukcja stresu, dlatego warto się ruszać!

Ile czasu zajmie mi zrzucenie X kilogramów?

Odchudzanie to indywidualny proces. Udana redukcja zależy od wielu czynników tj; wiek, płeć, budowa ciała, nasza codzienna aktywność fizyczna i konkretnie przygotowany trening. To również nasza przeszłość żywieniowa, predyspozycje organizmu i poziom tkanki tłuszczowej i mięśniowej. Mimo, że mamy duży wpływ na swoje odchudzanie, to jednak nasz organizm też decyduje o długości redukcji i tempie w jakim ona przebiega. Czasami więc, spadek wagi ciała 0,5 kg w tygodniu będzie maksimum, a czasami zbędnych kilogramów pozbędziemy się zdecydowanie szybciej.
Waga ciała to nie wszystko. Należy pamiętać, że waga ciała to nie jedyny pomiar który należy wykonywać.  Równie ważne jest mierzenie obwodów ciała (brzuch, biodra, udo).  Dobrą praktyka jest także wykonywanie zdjęć, na których wyraźnie widzimy jaka zmienia się nasza sylwetka.
Widoczne efekty. Tak, czy inaczej, waga lub obwody powinny spadać, a jeśli tak się nie dzieje, to znak, że dietetyk i trener powinien wprowadzić zmiany.

Ile razy w tygodniu mam wykonywać treningi?

Najczęściej zalecam 2-3 treningi w tygodniu. Jeśli trening będzie dobry jakościowo, taka ilość wystarczy, aby czerpać korzyści z aktywności ruchowej. Czasami jednak to nie wystarczy i należny zwiększyć ilość treningów aby postępowała redukcja, lub w celu modelowania sylwetki, nawet do 5-6 x w tygodniu. Wówczas trzeba ułożyć dokładny plan treningowy, zaplanować intensywność ćwiczeń, ich rodzaj i obciążenia. Jeśli tego nie zrobimy, możemy przetrenować organizm wykonując zbyt ciężkie treningi, lub jeśli treningi będą zbyt monotonne, o małej i średniej intensywności nie przyniosą nam duzych korzyści i nie przybliżą nas do celu.

Konsultacje online to rozwiązanie dla Ciebie

Skutecznie, zdrowo, wygodnie

Zadbaj o swoje otoczenie zawodowe

Zamawiaj - warsztaty prozdrowotne, dni zdrowia, prezentacje z dietetykiem

Dołącz do zadowolonych klientów

“Szkolenie zostało przeprowadzone w sposób rzetelny i fachowy, a cele szkolenia został w pełni zrealizowane. Uczestnicy szkolenia mieli możliwość zapoznać się z zasadami racjonalnego odżywiania z uwzględnieniem dużej aktywności fizycznej. […] Szkolenie odbyło się w miłej atmosferze sprzyjającej przyswajaniu wiedzy, a jego poziom oceniamy jako wysoki.”

Wrocławski Tor Wyścigów Konnych

“Pani Renata posiada bogatą wiedzę teoretyczną i praktyczną. Wykazała się dużą wiedzą w naszej organizacji, dostosowując program indywidualnie, z uwzględnieniem potrzeb pracowników. Jest osobą zaangażowana, a powierzone zadnia wykonuje z niezwykła starannością. Informacje zostały przekazane w sposób  ciekawy i przejrzysty.”

TRANS.EU

“Cała współpraca przebiegła w miłej atmosferze i spełniła nasze oczekiwania. Prowadząca zaprezentowała się jako osoba kompetentna i solidna a poziom wiedzy fachowej jaki i kulturę osobistą oceniam bardzo wysoko. Informacje prozdrowotne, były przekazane  w sposób ciekawy i  przejrzysty, spotkały się  z dużym zainteresowaniem uczestników imprezy i były motywacją  do zmiany stylu swojego życia.”

PERFECT EVENTS

“Szkolenia przebiegły w doskonałej atmosferze, oraz cieszyły się dużym zainteresowaniem wszystkich zaproszonych. Przygotowanie merytoryczne prowadzącej,  profesjonalna jakość przekazu, potwierdzona  wysokim zaangażowaniem dyskusyjnym uczestników.” Dietetyk Wrocław.

HERA

Promuj kulturę zdrowia w swojej firmie

Napisz do mnie:

Skontaktuj się ze mną:
502 392 464

Konsultacje skype

Sprawdź aktualności: