fbpx

KONSULTACJE DIETETYCZNE  ONLINE

skutecznie, zdrowo, wygodnie

Odchudzanie? Dieta w chorobach? Zmiana nawyków?
To wymaga kompleksowego podejścia.
Zobacz jak mogę Ci pomóc.

ZDROWE JADŁOSPISY

Jadłospisy dostosowane do Twoich potrzeb. Chcesz schudnąć, utrzymać wagę, a może przytyć.

DIETY W CHOROBACH

Zalecenia żywienia w jednostkach chorobowych. Diety wspomagające proces leczenia.

PLANY TRENINGOWE

Plany treningowe i ćwiczenia na poprawę sylwetki. Kompensacja przeciążeń zawodowych.

MOTYWACJA I NAWYKI

Wsparcie i motywacja w procesie zmiany sposobu odżywiania. Doskonalenie zdrowych nawyków.

ZE MNĄ  SZYBCIEJ OSIĄGNIESZ SWÓJ CEL

Znajdziemy rozwiązanie idealne dla Ciebie

Chcesz pozbyć się nadwagi, otyłości?

Chcesz zredukować zbędne kilogramy i odzyskać szczupłą sylwetkę. Chcesz mieścić się w swoje ulubione ubrania i mieć lepszą kondycję fizyczną. Potrzebujesz diety odchudzającej, planu treningowego i wsparcia w chwilach słabości.

Chcesz przejąć kontrolę nad zachciankami?

Chcesz zmienić nawyki na zdrowsze i pozbyć się słodkiego nałogu. Chcesz wytrwać w nowych postanowieniach i konsekwentnie realizować swoje plany. Potrzebujesz wsparcia, konkretnych wskazówek i odnalezienia wewnętrznej motywacji.

Chcesz poprawić swoje zdrowie?

Chcesz poprawić swoje zdrowie i pozbyć się dolegliwości chorobowych. Chcesz zapobiegać chorobom i poprawić jakość życia. Potrzebujesz indywidualnej diety dla mojego schorzenia, oraz jadłospisu w jednostkach chorobowych.

Chcesz zacząć zdrowo się odżywiać?

Chcesz racjonalne się odżywiać i stosować jadłospisy dostosowane do swojego trybu życia. Chcesz poznać smaczne potrawy i odstawić tuczące dania. Potrzebujesz nauczyć się samodzielnie komponować posiłki i poznać zasady odżywiania.

Ułożę dla Ciebie zdrowy jadłospis i skuteczny plan treningowy.
Jeśli potrzebujesz, dostaniesz zalecenia 
w chorobach.
Bedę Cię wspierać w trudnych sytuacjach
i pomogę
budować trwałą motywację.

WYGODNE WIDEO SPOTKANIA

KOMPLEKSOWE
DZIAŁANIE

DOŚWIADCZENIE
I SKUTECZNOŚĆ

ZDROWE JADŁOSPISY

Jadłospis 365

Plan żywienia jest układany na naszym spotkaniu, aby wygodnie podjąć decyzję, kiedy ustalić większy posiłek, a kiedy powinna być szybka przekąska. Jadłospis obejmuje konkretne przepisy kulinarne, zawiera odpowiednie proporcje makroskładników, uwzględnia Twoje zapotrzebowania kaloryczne i wykonywaną aktywność fizyczną

Jadłospis jest modyfikowany na każdym spotkaniu, tak aby jak najlepiej dopasować go do Twoich potrzeb i realizować zaplanowany cel. Najczęściej obejmuje 5 jadłospisów, które możesz modyfikować, według własnych preferencji smakowych. Jest ułożony w formie wygodnej tabelki zapisany w pliku pdf, który wygodnie otworzysz na swoim telefonie.

Produkty żywnościowe są powszechnie dostępne w sklepach, a posiłki są łatwe w przygotowaniu i składają się z naturalnych produktów. Dzięki temu stworzysz własny zdrowy sposób żywienia, oparty na pełnowartościowy produktach. Nauczysz się samodzielnie komponować posiłki i sam zdecydujesz, czy jadłospis ma być urozmaicany, czy łatwy i szybki w przygotowaniu.

Układam jadłospisy:

W racjonalnym odżywianiu

Diety w
chorobach

W procesie
odchudzania

DIETY W CHOROBACH

Dieta ułatwia i wspomaga leczenie wielu chorób, może być stosowana obok leczenia farmakologicznego. Warto z niej korzystać, kiedy choroba nie jest jeszcze zaawansowana. Dietotarapia w wielu przypadkach jest w stanie zatrzymać rozwój choroby, a czasami również ją wycofać. Jesli potrzebujesz dostaniesz zalecenia żywieniowe w danej chorobie.
Dowiesz się jakie badania należny wykonać i kiedy je powtórzyć. Badania laboratoryjne – Na spotkaniu zalecam badania: morfologia, OB, lipidogram (całkowity, hdl, ldl, trójglicerydy), glukoza, insulina, hormon (TSH), potas, sodu, magnez, wapń, białko, kreatynina, mocznik i inne w zależności od choroby.

Udzielam porad żywieniowych w zakresie:

Chorób żołądka
nadkwaśność, zgaga, wrzody

Chorób tarczycy
niedoczynność, hasimoto

Chorób serca
wysoki cholesterol, nadciśnienie

Reumatoidalne zapalenie stawów

Dna moczanowa

Insulinooporność,
cukrzyca 2

Policystyczne jajniki

Otyłość, zaburzenia odżywiania

Kamica żółciowa

PLANY TRENINGOWE

Dostosujesz aktywność fizyczną do swoich potrzeb. Dowiesz się, jaka forma aktywności fizycznej jest najkorzystniejsza dla Ciebie. Kiedy podjąć trening i o jakiej intensywności. Jaki rodzaj trening wybrać, aby zrealizować swój cel. Do wyboru są rożne rodzaje ruchu m.in. marsz, nordic walking, bieg, ćwiczenia rozciągające i wzmacniające mięśnie.

Układając plany treningowe biorę pod uwagę: Twój wiek, aktualna kondycję fizyczną, budowę ciała, cel treningu. Ważne, by treningi były dla Ciebie przyjemne, bo dzięki temu będziesz je wykonywać systematycznie. Ćwiczyć możesz zarówno w domu, na siłowni, w plenerze, to zależy od Twoich możliwości i upodobań. W czasie treningu wzmacniasz swoje mięśnie, zgubisz zbędne kilogramy, zapobiegniesz przeciążeniom zawodowym.

Aktywność fizyczna dla Ciebie:

Pomoc w wyborze
ćwiczeń

Konkretny plan
treningowy

MOTYWACJA I NAWYKI

Pomogę Ci w zmianie nawyków na zdrowsze. Dostaniesz wsparcie i motywację do wytrwania w swoich postanowieniach.  Przyjrzysz się obecnej sytuacji i ułożyć plan, który będzie początkiem nowych rozwiązań w Twoim życiu. Ty zdecydujesz, jak szybko wprowadzić zmiany, jakimi zasadami chcesz się kierować i ile jesteś gotów włożyć pracy w zmianę swoich zachowań.

Na spotkaniu dowiesz się, nad czym tak naprawdę należy pracować, czemu się przyglądać i jak pokonywać trudności. Dzięki temu skuteczniej rozwiążesz swoje dylematy. Odnajdziesz wewnętrzną motywację i zwiększysz świadomość żywieniową.

Pomogę Ci podjąć decyzję i wyznaczyć cel Twojej drogi. Ustalimy też to, po czym poznasz, że jesteś we właściwym miejscu.  Odkryjesz motywy swojego działania. Nauczysz się podejmować bardziej świadome decyzje. Zmienisz sposób myślenia o odżywianiu i ćwiczeniach. Uwolnisz głowę od męczących myśli. Pozbędziesz się poczucia nieustających wyrzeczeń.

Zmiana myślenia, skuteczne działanie:

Uwolnienie się od uzależniaczy

Nowy pomysł
na siebie

Silna motywacja wewnętrzna

Zdrowie, szczupła sylwetka, dobre samopoczucie.
Dziś, może być pierwszym dniem, reszty Twojego życia.

Jak przebiegają nasze spotkania

Skutecznie, wygodnie, bez wychodzenia z domu

ZRÓB POMIARY CIAŁA

Przed spotkaniem wykonaj pomiary ciała. Będzie Ci potrzebna waga łazienkowa i centymetr. Zmierz obwód: bioder, brzucha i uda. Wyniki zapisuj i wykonuj
je przed każdym naszym spotkaniem.

WIDEO ROZMOWY

Kontaktujemy się online (Skype, Messenger, Zoom), o dogodnej dla Ciebie godzinie. Dzięki temu zaoszczędzisz czas, a konsultacja odbędzie
się w komfortowych warunkach.

PRZYDA SIĘ WAGA KUCHENNA

Aby określić ile powinieneś jeść, będzie przydatna waga kuchenna. To da Ci pewność, że nie przejadasz się i nie jesz za mało. Jeśli nie masz wagi możesz
kierować się miarami domowymi.

JADŁOSPIS NA TELEFONIE

Na spotkaniach nauczę Cię zdrowego odżywiania. Dostosujemy dietę do Twoich potrzeb. Jadłospis dostaniesz w formie w pliku Pdf który wygodnie otworzysz na telefonie.

 TRENING DLA CIEBIE

Zaproponuję aktywność fizyczną najlepszą dla Ciebie. Dostaniesz konkretny plan treningowy; rozpisanie obciążenia, ilość serii i powróżeń. Konkretny zestaw ćwiczeń: na siłowni, w domu, w plenerze.

UTRWALAMY ZDROWE NAWYKI

Pomogę Ci zmienić nawyki i uwolnić się od uzależniaczy. Poznasz swój sposób na utrzymanie efektów. Wypracujesz własne rozwiazania i  odzyskasz wewnętrzną motywację.

Zamów pierwsze spotkanie

Dostaniesz konkretny plan działania, szybko zobaczysz efekty.

Zadzwoń: 502 392 464

Konsultacje online

 Skutecznie, bezpiecznie, bez wychodzenia z domu.