Trener personalny

main-page-stock1

Rodzaje realizowanych treningów

  • odchudzający i redukujący tkankę tłuszczową,
  • kształtujący i wzmacniający tkankę mięśniową,
  • rozwijający wydolność organizmu.

Treningi personalne trwają 60-70 min mogą odbywać się na sali fitness, w siłowni, bądź na świeżym powietrzu. Plan treningowy ułożony przez trenera personalnego jest dopasowany do Twoich potrzeb i możliwości.  jest on  urozmaicany i poddawany stałej kontroli postępów. Trener personalny zmobilizuje Cie do działania, wesprze w chwilach słabości i poprawi technikę wykonywanych ćwiczeń. Postępy są stale monitorowane na Analizatorze składu ciała.

Trening interwałowy hiit, tabata

Polega na wykonywaniu wysiłku o zmiennej intensywności, okres krótkiej intensywnej pracy przeplatany jest na zmianę z odpoczynkiem. Często w takich treningach dochodzimy do tętna 90-100% RHmax. Poczujesz że Twoje ciało zostaje zmuszone do większego wysiłku niż ten o stałej średniej lub niskiej intensywności. Dzięki temu zwiększysz  swoje możliwości najefektywniej kształtując  wydolność i poprawiając parametry siły szybkości i wytrzymałości. Treningi typu hiit i tabata trudno jest przeprowadzić samodzielnie ponieważ wymaga on ogromnej motywacji i samodyscypliny, którą jest Ci w stanie zapewnić tylko trener personalny.

Trening wzmacniający

Ten trening poprawi kształt Twojej sylwetki, dzięki niemu wzmocnisz mięśnie, skorygujesz swoją postawę, zapobiegniesz dolegliwością i bólom kręgosłupa. Jest to świetny trening antycellulitowy, modelujący uda, brzuch, pośladki i tym samym przyśpieszający spalanie tkanki tłuszczowej. Trener osobisty pomoże Ci skorygować technikę wykonania poszczególnych ćwiczeń, dobierze odpowiedni ciężar i ilość powtórzeń do Twoich możliwości.

Trening funkcjonalny

Siła i wydolność w jednym, poprzez wykonywanie ćwiczeń wielostawowych z różną intensywnością i obciążeniem. Wykorzystujemy tu różnorodny sprzęt który pomoże Ci poprawić takie parametry jak koordynacja ruchowa, siła dynamiczna i równowaga. Duże znaczenie ma również angażowanie do pracy mięśni głębokich, w ten sposób stabilizujemy kręgosłup i odciążamy jego pracę. Tutaj trener personalny pokaże Ci ciekawe ćwiczenia, nauczy poprawnej techniki ich wykonania, zwróci uwagę na najważniejsze elementy treningu.

Taśmy TRX

Podczas treningu na taśmach TRX wykorzystujemy jedynie ciężar swojego ciała który stwarza nam opór podczas ćwiczeń. Głównymi zaletami treningu w systemie podwieszanym jest poprawa równowagi mięśniowej i stabilności stawów. Podczas wykonywania ćwiczenia najczęściej pracują wszystkie grupy mięśniowe co daje świetne efekty przy kształtowaniu sylwetki i jest pomocne w procesie odchudza.

Trening boxing

Intensywny trening ogólnorozwojowy wykonywany w szybkim tempie, poprawiający kondycję i koordynację ruchową. Wykorzystujemy tu elementy kikboxingu i boxu tj. kopnięcia, uderzenia, uniki. Trener osobisty pomoże Ci rozładować energię, wymodelować sylwetkę i zgubić kilka kilogramów. Ćwiczenia odbywają się w pełnym sprzęcie czyli w rękawicach bokserskich z tarczą, dużą i małą. Świetna zabawa, mega zmęczenie, nie zauważysz kiedy czas minął na treningu personalnym z rękawicami w roli głównej 😉