fbpx

Programy prozdrowotne dla firm

Program szkoleniowy podnoszący poziom
naturalnej energii do pracy

Program prozdrowotny dla Twojej firmy to kompleksowa opieka pracowników. Warsztaty + spotkania indywidualne. Podejmiesz wyzwanie zmiany nawyków, nauczysz się zdrowo odżywiać, ułożysz jadłospis do charakteru pracy.
Poprawisz samopoczucie i poznasz aktywność fizyczną dopasowaną do Twoich potrzeb.

WARSZTAT DIETETYCZNE

Układamy Food code, czyli plan
diety dla wybranego zawodu.

ZDROWE NAWYKI

Uczymy się i utrwalamy zdrowe nawyki między warsztatami.

KONSULTACJE

Konsultacje dieteta-trening, omówienie wyzwania.

EFEKTY

Wykonujemy pomiary składu ciała, sprawdzamy efekty.

Programy prozdrowotne dla firm

WARSZTATY DIETETYCZNE

Układamy osobisty food code

Twój sposób odżywiania dostosujemy do wykonywanej pracy i stylu życia. Poznasz zasady tworzenia jadłospisów w zależności od charakteru pracy. Dostaniesz listę produktów na zakupy i przepisy kulinarne. Ustalimy godziny spożywanych posiłków.

Zapobiegamy kulinarnym dezorientacjom

Dowiesz się jakimi zasadami kierować się w czasie niecodziennych sytuacji, kiedy nie możemy stosować sprawdzonego sposobu odżywiania. Co dokładnie jeść w trakcie intensywnej pracy, na szkoleniach, w podroży, na imprezach okolicznościowych.

Wyznacz cel – ułóż jadłospis

Określ cel jaki chcesz osiągnąć – racjonalne odżywianie, redukcja tkanki tłuszczowej, wzrost wagi ciała, kształtowanie sylwetki? Czym należy się kierować i jak dobierać makroskładniki, aby dieta była bezpieczna i przynosiła zamierzone efekty.

Podejmij wyzwanie  –  ZDROWYCH NAWYKÓW

Szkolenia prozdrowotne to też uczenie się zdrowych nawyków związanych z odżywianiem i aktywnością fizyczną. Zapewnią nam one zdrowie i dobre samopoczucie. Określimy na jakim aktualnie jesteś poziomie ich stosowania i podejmiesz wyzwanie zmiany nawyków na zdrowsze.

Programy prozdrowotne dla firm

Trenuj zdrowe nawyki

Twoje wyzwanie między warsztatami

WYBIERAJ ZDROWE PRODUKTY
Wybieramy naturalne i nieprzetworzone produkty,
unikamy używek i białego cukru.

JEDZ REGULARNE POSIŁKI
Spożywamy regularne posiłki 4-5 x dziennie.
Dzień zaczynamy od śniadania.

PLANUJ POSIŁKI
Tworzymy listę ulubionych potraw kulinarnych
i na bieżąco przygotowujemy posiłki.

ZARZĄDZAJ STRESEM
Uczymy się jak radzić sobie ze stresem i napięciem psychicznym.

NAWADNIAJ ORGANIZM
Uzupełniamy płyny w ciągu dnia i podczas ćwiczeń, około 2 l dziennie.

DBAJ O DOBRY SEN
Ustalamy czas dla siebie, chwile relaksu, dbamy o odpowiednią ilość snu.

 WYKONUJ ĆWICZENIA
Wybieramy trening na swoje możliwości. Planujemy częstotliwość.


KONSULTACJE DIETA&TRENING
programy Prozdrowotne dla firm 1

Podsumowanie wyzwania

Omawiamy realizację wyzwania  zmiany nawyków. Rysujemy KOŁO ZDROWIA jako efekty naszych działań. Jakie nawyki  są już utrwalone, a nad jakimi należny pracować. Analizujemy co nam pomaga, a co przeszkadza w skutecznej zmianie.

Poznajemy zasady diety przy treningu

Indywidualnie ustalimy jaki rodzaj treningu będzie dla Ciebie najkorzystniejszy, kiedy przyniesie najlepsze efekty. Poznasz zasady układania posiłków okołotreningowych. Czy jeść kolację jeśli ćwiczysz wieczorem, czy jeść śniadanie jeśli robisz trening rano?

Prozdrowotny radar

W razie potrzeby dopasujemy dietę do dolegliwości chorobowych. Dowiesz się jak im zapobiegać, na co zwrócić szczególną uwagę, jakie badania należy wykonać  w przypadku złego samopoczucia. Na jakie objawy płynące z naszego organizmu należy zwrócić uwagę aby kontrolować swoje zdrowie.

Wykonujemy pomiary wagi i składu ciała!

Programy prozdrowotne dla firm to również  pomiary na analizatorze składu ciała, porównujemy wyniki. Interpretujemy i analizujemy efekty. Dzielimy się osobistymi spostrzeżeniami odnośnie wprowadzonych zmian i naszego samopoczucia. Planujemy dalsze kroki w stronę zdrowych nawyków.

Efekty zdrowego stylu życia zobaczysz już po tygodniu

Lepsze samopoczucie i więcej energii

Efekty zobaczysz na wadze i w składzie ciała!

Możesz  spodziewać się spadku wagi od 0,5-3 kg,
tk. tłuszczowej 1-3% oraz wzrostu tk. mięśniowej 1-4%

Nieprawidłowy sposób odżywiania prowadzi do odkładania tkanki tłuszczowej i zaburza pracę wielu narządów wewnętrznych. To powoduje stopniowe przeciążenie organizmu i odbiera nam energię życiową.

Dobrze dobrana dieta i aktywność fizyczna zapewni
więcej energii i lepsze samopoczucie.

Jakie parametry zmierzymy na analizatorze Tanita

• Masa ciała w kg
• Typ budowy ciała
• Masa tkanki tłuszczowej w %
• Wskaźnik trzewnej tkanki tłuszczowej

• Wskaźnik BMI i PPM
• Wiek metaboliczny
• Masa tkanki mięśniowej w kilogramach
• Całkowita zawartość wody w organizmie w %

Zamów Program prozdrowotny dla pracowników