PROGRAM WSPARCIA W ODCHUDZANIU
i zmianie nawyków żywieniowych dla kobiet 30+

NOWA EDYCJA – 23.03 2023r. – 11.05.2023r.

people-g02b0fe519_1920

Grupa Wsparcia w odchudzaniu to 8 tyg. kompleksowy program, który obejmuje zdrowe odżywianie, aktywność fizyczną i rozwój osobisty. To Program online dla kobiet, które w kameralnej grupie 6-12 osób chcą chudnąć i zmieniać sposób odżywiania na zdrowszy, pod kontrolą doświadczonego dietetyka, trenera i coacha.

Bez porównywania się z innymi, bez bicia rekordów w odchudzaniu. Za to z mobilizacją, pozytywną energią i w atmosferze wzajemnego zrozumienia.

Ten program łączy w sobie wiedzę i praktykę z zakresu odżywiania, aktywności fizycznej i rozwoju osobistego. Oparty na moim 14 letnim doświadczeniu w pracy z kobietami, które zmagają się z nadwagą i otyłością.

• W natłoku informacji nie wiesz, jaką dietę wybrać.
• Tyjesz i chudniesz, nie widzisz efektów swoich działań.
• Nie masz motywacji, aby wytrwać w postanowieniach.

• Chcesz nauczyć się zdrowo odżywiać.
• Chcesz chudnąć trwale i w bezpieczny sposób.
• Chcesz przejąć kontrolę nad słodyczami i zachciankami.

Program wsparcia dla kobiet 30+ Body&Mind

Program wsparcia dla kobiet
2 miesiące – 8 spotkań online. Spotykamy się 1 x w tygodniu. Widzimy się i słyszymy na platformie ClickMeeting.

4 x Warsztaty tematyczne
Dostaniesz konkretne informacje, dotyczące dietetyki, aktywności fizycznej, zmiany nawyków i motywacji.

Jadłospis edukacyjny
Dostaniesz jadłospis, na podstawie Twojego wywiadu. Nauczysz się samodzielnie go modyfikować korzystając z tabeli wymienników.

Monitorowanie efektów.
Mierzymy efekty (waga, obwody) a ja czuwam nad Twoją redukcją. Dostaniesz konkretne wskazówki jak chudnąć zdrowo i skutecznie.

Kameralna grupa 6-12 kobiet
To miejsce na wymianę doświadczeń, motywacje i wsparcie uczestników. Mamy stały kontakt i zamkniętą grupę na fb.

4 x Spotkania podsumowujące.
Omawiamy realizacje naszych planów. Monitorujemy stan naszych nawyków. Analizujemy efekty uzyskane w obwodach i na wadze.

Skuteczność dzięki holistycznemu podejściu

herbs-923496_1280

Zdrowe odżywianie

Uczymy zdrowo się odżywiać • Poznajemy zasady układania posiłków • Dostaniesz jadłospisy i smaczne przepisy

nawyki333

Rozwój osobisty

Utrwalamy zdrowe nawyki • Uczymy się planowania i organizacji • Zwiększamy świadomość zdrowotną

renata

Aktywność fizyczna

Wybieramy aktywność fizyczną dla siebie • Poznajemy ćwiczenia na redukcji • Plany treningowe

Program - Body&Mind

PRZED ROZPOCZĘCIEM PROGRAMU

WYWIAD dieta&trening – wypełnij wywiad a ja na jego podstawie rozpiszę dla Ciebie jadłospis. Jadłospis jest pomocny, ale od Ciebie zależy na ile będziesz z niego korzystać, niektóre osoby wolą mieć gotowy plan, inne stosują ogólne zasady odżywiania. Moje jadłospisy – to zdrowy sposób odżywiania z obliczonymi makroskładnikami i kalorycznością. Po zapoznaniu się z Twoim wywiadem wyślę do ciebie informację o przyjęciu do programu.

Po opłaceniu programu wysyłam do Ciebie:
• Jadłospis z Tabelą wymienników i zasadami zdrowego odżywiania.
• Link do; tabeli pomiarowej, logowania i do grupy na facebooku.

4 x WARSZTATY

I. PRACA Z JADŁOSPISEM EDUKACYJNYM
  • Uczymy się komponować posiłki według swoich preferencji smakowych.
  • Dowiesz się jak układać jadłospisy – kaloryczność i proporcje makroskładników.
  • Co kontrolować na redukcji, jak wykonywać pomiary ciała.
II. ZASADY ZDROWEGO ODŻYWIANA
  • Poznasz najważniejsze zasady zdrowego odżywiania.
  • Ustalisz własne zasady zdrowego trybu życia.
  • Podejmiesz decyzję, co dalej z używkami (słodycze, alkohol, kofeina)
III. AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA
  • Korzyści z aktywności fizycznej u kobiet 35+
  • Jaki trening wybrać dla siebie i jak często ćwiczyć.
  • Jaki rodzaj ćwiczeń wykonywać na redukcji.
IV. MOTYWACJA I NAWYKI
  • Jaka motywacja jest Twoim sprzymierzeńcem.
  • Co wpływa u Ciebie na trwałe utrzymanie efektów?
  • Samodyscypliny i silna wola – jak je ćwiczyć?

4 x CHECKPOINT

CHECKPOINT
  • Co 2 tyg spotykamy się w grupie 4-6 osobowej, gdzie omawiamy nasze dotychczasowe działania. Z czego jesteśmy zadowolone, co udało się wprowadzić w życie, a nad czym dalej pracujemy. Jakie wnioski wyciągamy na przyszłość.
  • Monitorujemy stan naszych nawyków, na ile nasze zachowania stają się już nawykami a na ile jeszcze musimy je kontrolować. Szukamy rozwiązań co u nas się sprawdza, co u nas zadziała.
POMIARY CIAŁA
  • Wykonujemy pomiary ciała co 2 tygodnie (waga i obwody; biodra, udo, brzuch, talia). Zapisujemy je w google excel. Dzięki temu będziemy wiedzieć, czy redukcja przebiega w dobrym tempie.
  • Odchudzanie nie jest głównym celem naszych spotkań, ale dla wielu osób jest ważną częścią drogi do zdrowia i dobrego samopoczucia. Kontrolujemy redukcję aby lepiej ustalać jadłospis i trening. Efekty redukcji widzisz tylko ty i ja.

TA GRUPA JEST DLA CIEBIE JEŚLI:

• Potrzebujesz wsparcia i motywacji, aby samodzielnie zmieniać nawyki, sposób myślenia i prowadzić własną redukcję.

• Uważasz, że to jest dobry czas na zmiany. Chcesz pracować nad swoimi nawykami między. Masz czas na spotkania zgodnie z harmonogramem.

• Potrzebujesz mentora, który będzie monitorował Twój proces. Konkretnych wskazówek w trudnych sytuacjach. Chcesz poczuć siłę w grupie innych kobiet.

• Lubisz pracować w grupie, jest to dla Ciebie dodatkowa motywacja. Chcesz być wspierana, ale też udzielać wsparcia innym. Lubisz budować relacje i rozmawiać.

TA GRUPA NIE JEST DLA CIEBIE JEŚLI:

• Szukasz wiedzy teoretycznej i specjalistycznych szkoleń dla dietetyków i trenerów. Nie chcesz teorii przekładać na praktykę.

• Nie chcesz pracować samodzielnie między sesjami, by szukać rozwiązań, oczekujesz gotowych sposobów, które mają zawsze działać.

• Nie masz możliwości czasowych na spotkania co tydzień zgodnie z harmonogramem i nie chcesz pokazywać swojej twarz i zabierać głosu.

• Nie lubisz opowiadać o swoich doświadczeniach na forum. Jesteś bardzo skryta nie czujesz się dobrze w grupie i potrzebujesz indywidualnych spotkań.

KTO PROWADZI PROGRAM

Renata Zomerska – dietetyk, trener i coach – czytaj więcej: O mnie, Moja historia
Od 14 lat pomagam kobietom zmieniać tryb życia na zdrowszy i redukować zbędne kilogramy.

Program ten stworzyłam dla osób, które nie chcą wiecznie się odchudzać i żyć w ciągłym poczuciu odmawiania sobie przyjemności. Program ten stworzyłam dla osób, które chcą zmieniać swój styl życia, mieć prawidłową wagę ciała, doskonalić umiejętności osobiste i stawiają na własny rozwój.

Proces odchudzania dzielę na trzy etapy:
I. Nauka zdrowego odżywiania i znalezienie własnego zdrowego stylu życia.
II. Redukcja tkanki tłuszczowej, kształtowanie sylwetki.
III. Utrzymanie efektów i życie na nowych zdrowych zasadach.

dietetyk online

NOWA EDYCJA START 23.03.2023

WYPEŁNIJ WYWIAD – w ciągu 2-3 dni dostaniesz informację zwrotną

    JAKI MASZ CEL PRZYSTĘPUJĄC DO PROGRAMU?

    WYBIERZ JADŁOSPIS

    AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA W TRAKCIE STOSOWANIA JADŁOSPISU

    CZY MASZ KONTROLĘ NAD SŁODYCZAMI?

    ILE RAZY ODCHUDZAŁAŚ SIĘ?

    Wstępnie spotkania są zaplanowane na czwartek godz 20.00, ale może są inne też dogodne terminy. Zaznacz wszystkie dostępne dla Ciebie godziny.


    Zobacz opinie moich klientów

    „Serdecznie polecam Panią Renatę Zomerską! Jest osobą konkretną i kompetentną. Praca z nią pozwoliła mi zmienić złe nawyki żywieniowe, wrócić do optymalnej wagi ciała, czyli zadbać o siebie. Dodatkowo poznałam wiele przepisów na zdrowe, niskokaloryczne posiłki i przekonałam się do wielu produktów, po które sama nie spróbowałabym. Dzięki niej coraz rzadziej sięgam po słodycze, a mówiłam, że to niemożliwe. Okazało się, że można zdrowo się odżywiać nawet przy bardzo niesprzyjającym temu trybie życia”.
    Ola

    Zdecydowałam się na diet coaching bo już nie widziałam dla siebie nadziei, byłam załamana, zmęczona i bez energii. To nie była łatwa praca ale dostałam takie wsparcie… i znowu poczułam nadzieję że można coś zmienić. Walka ze słodyczami nie jest łatwa ale można ją wygrać ja z pomocą Pani Renata znalazłam na nie sposób. Praca z coachem była bardzo ciekawa, taka rozwojowa, pomogła mi też w innych trudnościach życiowych. To była prawdziwa zmiana, i teraz zrobię sobie nagrodę czyli kupię ubrania o 2 rozmiary mniejsze 🙂
    Walia

    KOSZT INWESTYCJI

    Całkowity koszt udział w 8 tygodniowym programie – 620 zł.
    Wpisowe wynosi 300 zł. Opłatę należy uiścić przed startem programu. Zaksięgowanie przelewu lub przesłanie potwierdzenia jest jednoznaczne z rezerwacją miejsca w grupie. Druga rata 320 zł płatna jest po 2 spotkaniu.

    TRADYCYJNY PRZELEW BANKOWY

    Nr konta: mBank – 54 1140 2004 0000 3402 6856 0282
    Kwota: 620 zł
    Odbiorca: Renata Zomerska
    Tytuł przelewu: Program body-mind

    Najczęściej zadawane pytania

    Czym ten program różni się od innych?

    Większość kursów tego typu skupia się albo na kwestiach dietetycznych, albo tylko na pracy nad naszymi nawykami. Mój program łączy w sobie 3 elementy.

    • Przekazuję wiedzę z zakresu dietetyki, aktywności fizycznej i rozwoju osobistego.
    • Dostajemy swój jadłospis i uczymy się układać własny sposób odżywiania.
    • Pracujemy nad naszymi zachowaniami, emocjami i budowaniem nawyków.
    • Mamy dodatkowe wsparcie grupy kobiet, które mają podobny cel.

    Żaden inny program nie łączy wszystkich tych elementów w spójną całość.

    Jak wyglądają spotkania?

    Spotykamy się co tydzień; w jednym tygodniu jest warsztat a w kolejnym checkpointy, naprzemiennie.

    Warsztaty – spotykamy się o godz 20.00 w wyznaczonym dniu – grupa do 12 osób
    Checkpoint – spotykamy się w dwóch grupach po 4-6 osób.

    Czy trzeba być na żywo o określonej godzinie?

    Tak, wówczas najwięcej skorzystamy z programu. Jednak w przypadku naszej nieobecności, warsztat będzie zapisany wiec będzie go można odtworzyć. Spotkania Checkpoint również częściowo będą nagrywane.

    NAPISZ DO MNIE

    Dietetyk Wrocław Renata Zomerska
    Call Now Button