fbpx

DIETA ONLINE – JADŁOSPIS 365

Zdrowa, skuteczna, prosta w przygotowaniu 

JADŁOSPISY ODCHUDZAJĄCE I ZDROWOTNE

Ułożone przez doświadczonego dietetyka

JADŁOSPIS 365 POMOŻE CI WRÓCIĆ DO FORMY:

» Wybierz dietę idealną dla Ciebie

» Modyfikuj przepisy w prosty sposób

» Korzystaj z jadłospisu, wygodnie na telefonie

» Kontaktuj się z dietetykiem jeśli masz pytania

Dieta idealna dla Ciebie

Dieta odchudzająca

Racjonalny sposób odżywiania o obniżonej kaloryczności, tak aby móc redukować tkankę tłuszczową. Dla osób, które zmagają się z nadwagą lub otyłością, u których mogą występować choroby dietozależne.

Dieta klasyczna

Racjonalny sposób odżywiania o kaloryczności odpowiedniej dla twojego zapotrzebowania. Dieta dla osób, które chcą zdrowo się odżywiać. Chcą komponować smaczne potrawy korzystając z pełnej różnorodności produktów.

Dieta hasimoto 1

Dla osób z niedoczynnością tarczycy i hasimoto. Dieta wyklucza mleko i jego przetwory, oraz gluten.

Dieta hasimoto 2

Dla osób z niedoczynnością tarczycy i hasimoto. Dieta wyklucza mleko i jego przetwory, zboża i strączki.

Dieta wegetariańska

Dla osób, które nie jedzą mięsa. Dietę stanowią zboża, strączki, nabiał, jaja, orzechy, warzywa i owoce.

Dieta bezmleczna

Dla osób, które odczuwają dolegliwości po spożyciu produktów nabiałowych. Dieta wyklucza mleko i jego przetwory.

Dieta cukrzycowa

Dieta dla osób, z insulinoopornością i cukrzycą. Dieta ma obniżoną ilości węglowodanów. 

Dieta bezglutenu

Dla osób z celiakią, alergie, nietolerancją pokarmową, u których występują dolegliwości po glutenie.

JADŁOSPIS 365 – to zbilansowany sposób odżywiania
zdrowy, smaczny, prosty w przygotowaniu

INDYWIDUALNA DIETA

Jadłospis układam osobiście uwzględniając Twoje zapotrzebowanie energetyczne, wykonywaną aktywność fizyczną, choroby i preferencje smakowe. Posiłki na szybko i do przygotowania. Proste przepisy kulinarne z gramaturą produktów.

7 JADŁOSPISÓW

Dostaniesz 7 jadłospisów, na każdy dzień tygodnia. Występują trzy rodzaje jadłospisów: jadłospis standard, jadłospis szybki, jadłospis weekend. Będziesz mógł wybrać, jaki jadłospis
najlepiej pasuje do danego dnia.

MODYFIKACJA PRZEPISÓW

Dietę możesz modyfikować samodzielnie zgodnie z tabelą wymienników. W jadłospisie każdy produktów jest przydzielony do określonej grupy makroskładników (białek, tłuszczy i węglowodanów). Z łatwością zamienisz produkt na inny w obrębie danej grupy makroskładników.

LISTA ZAKUPÓW

Dostaniesz listę zakupów. Produkty są popularne i dostępne w sklepach. Pamiętaj też, że zawsze możesz je zamienić zgodnie z tabelą wymienników.

KONTAKT Z DIETETYKIEM

Jeśli po otrzymaniu diety masz jakieś pytania. Jestem
do Twojej dyspozycji. Możesz kontaktować
się ze mną w przez 30 dni.

TABELA WYMIENNIKÓW

Dostaniesz tabele wymienników, z gramaturą i kaloriami. Nauczysz się komponować własne
potrawy, cały czas realizując dietę.

WYGODNIE NA TELEFONIE

Jadłospis jest w formie kolorowej tabelki. Zostanie wysłany do Ciebie w pliku pdf, który wygodnie otworzysz na telefonie.

JADŁOSPIS 365 – to sprawdzony plan odżywiania,
na który składa się:

JADŁOSPIS STANDARDOWY

Dzień standardowy. 4/5 posiłki do przygotowania, które zrobisz z  łatwością. Zajmie Ci to nie więcej niż 10-40 min w zależności od posiłku. Np. ugotowanie kaszy, mięsa, przyrządzenia sałatki.

JADŁOSPIS SZYBKI

Dzień zapracowany. 3 posiłki do przygotowania + 1/2 posiłki mega szybkie. Mega szybkie posiłki – nie wymagają przygotowania, lub są bardzo proste w przygotowaniu. Np. owoce, orzechy, kefir, kanapka z wasą.

JADŁOSPIS NA WEEKEND

Dzień wony od pracy. Jest to dzień kiedy wstajemy później i naturalnie wypada mniej posiłków, dlatego tutaj rozpisuję 4 posiłki w ciągu dnia. Śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja.

SAM ZDECYDUJESZ, KTÓRY DZIEŃ TYGODNIA BĘDZIE NAJLEPIEJ  PASOWAĆ DO KTÓREGO JADŁOSPISU.

Jadłospisy składa się z produktów naturalnych, jak najmniej przetworzonych. Nie znajdziesz tu jogurtów owocowych, gotowych owsianek, parówek,
batonów zbożowych i sklepowego pieczywa.

Zrób korektę jadłospisu

Jeśli po otrzymaniu diety okaże się, że są posiłki, których zdecydowanie nie lubisz, możesz je zmienić w ciągu 3 dni od otrzymania diety. Napisz do mnie
o korektę do 3 posiłków. Zaproponuj,
z jakich składników ma składać
się nowy posiłek.

ZACZNIJ JUŻ DZIŚ – ZAMÓW JADŁOSPIS 365

1. WYPEŁNIJ WYWIAD I WYŚLIJ

Napisz co chcesz osiągnąć

2. ZREALIZUJ PŁATNOŚĆ

Wykonaj przelew bankowy

3.DOSTANIESZ DIETĘ W CIĄGU 48 H

Teraz zaczynasz działać!

4. ZRÓB KOREKTĘ
JADŁOSPISU

Masz 7 dni na zmianę

WYPEŁNIJ WYWIAD DIETA&TRENING






PODAJ SWOJĄ AKTYWNOŚĆ FIZYCZNĄ:

Niska - praca siedząca, brak aktywności fizycznej.

Średnia - praca siedząca, aktywność fizyczna 2-3 x w tygodniu.

Wysoka - praca siedząca, lub na nogach, aktywność fizyczna 4-5 x w tygodniu.

JAKĄ DIETĘ ZAMAWIASZ?

Dietę odchudzającą - chcę schudnąć

Dietę klastyczną - chcę utrzymać wagę ciała

JEŚLI POTRZEBUJESZ DIETĘ SPECJALISTYCZNĄ - ZAZNACZ:

Dieta hasimoto1Dieta hasimoto2Dieta cukrzycowaDieta wegetariańskaDieta bezmlecznaDieta bezglutenowa

WYBIERZ ILOŚĆ POSIŁKÓW:

5 Posiłków

4 Posiłki

WYBIERZ OPCJĘ KTÓRA CI NAJBARDZIEJ ODPOWIADA:

3 jadłospisy standard + 2 jadłospisy szybkie + 2 jadłospisy weekend

2 jadłospisy standard + 3 jadłospisy szybkie + 2 jadłospisy weekend

3 jadłospisy standard + 3 jadłospisy szybkie + 1 jadłospis weekend

KUP TERAZ – 99zł

mBank: 54 1140 2004 0000 3402 6856 0282

JADŁOSPIS OTRZYMASZ

w ciągu 48 godzin od zaksięgowania wpłaty

Masz pytania?

Nie wiesz jak wypełnić wywiad?

Zadzwoń: 502 392 464