Dostosuj aktywność fizyczną do swojego stylu życia, ułóż plan
ćwiczeń, zapobiegaj przeciążeniom zawodowym.

Poznaj aktywność fizyczną, która pobudzi lepiej niż kawa i przeciwdziała przeciążeniom zawodowym. Dowiesz się jakie ćwiczenia wybrać aby zapobiegać bólom kręgosłupa, jakie spalą tkankę tłuszczową a jakie ukształtują
sylwetkę. Poznasz główne zasady komponowania diety przy aktywności fizycznej.

Co Cię czeka na warsztatach

RUCH TO ZDROWIE

Dowiesz się jaki wpływ mają
ćwiczenia na Twoje zdrowie.

DIETA A TRENING

Najważniejsze zasady diety przy aktywności fizycznej.

PLANUJEMY TRENINGI

Ułożysz plan treningowy i wyznaczysz czas na regenerację.

CHROŃ KRĘGOSŁUP

Poznasz ćwiczenia zapobiegające
bólom kręgosłupa.

Akcja aktywacja

Zapobiegamy i kompensujemy przeciążenia zawodowe

Ruch to zdrowie

Jak ruch działa na nasz organizm, jaki rodzaj ćwiczeń jest niezbędny dla serca a jaki poprawi naszą koncentracje. Poznasz dobroczynne działanie treningu na nasz układ nerwowy i krwionośny oraz jak zapobiegać bólom i dolegliwościom.

Wyznacz swój cel, dobierz trening dla siebie

Jaki trening wybrać aby czerpać z niego najwięcej korzyści, kiedy najlepiej wykonywać ćwiczenia i z jaką częstotliwością. Wyznacz cel – zapobiegaj przeciążeniom zawodowym, walcz z nadwaga, popraw pracę układu krążenia.

Poznaj ćwiczenia kompensujące przeciążania zawodowe

Czy w dzisiejszych czasach ćwiczenia to obowiązek? Jaki charakter ma Twoja praca i jak kompensować przeciążenia zawodowe. Dowiesz się jaki rodzaj treningu będzie dla Ciebie niezbędny aby utrzymać dobre zdrowie. Poznasz ćwiczenia, które zapobiegają bólom i dolegliwościom.

Planujemy treningi i regenerację

Wyznaczysz dogodny dzień na trening. Dowiesz się kiedy najlepiej wykonywać ćwiczenia – rano, czy wieczorem i z jaką intensywnością. Co to jest superkompensacja i jak długie powinny być przerwy miedzy treningami, kiedy należy się odpoczynek.

Suplementacja – jaka i kiedy?

Jaka suplementacja jest potrzebna w czasie intensywnych treningów, jak wspomóc organizm jeśli nie jesteśmy w stanie dostarczyć niezbędnych składników z diety.  Poznasz podstawowe suplementy, które możesz wykorzystać w czasie treningów.

Poznaj zasady diety przy treningu

Poznasz zasady żywienia przy aktywności fizycznej oraz jak powinien wyglądać posiłek około treningowy. Czy jeść kolację jeśli ćwiczę wieczorami, czy jeść śniadanie jeśli robię trening rano. Jakie najczęstsze błędy żywieniowe popełniamy.

Dowiedz się więcej, jak ważne są ćwiczenia kompensujące  przeciążenia zawodowe.

Zamów szkolenie dla pracowników

 WYBIERZ TEMAT

Wybierz interesujący Cię temat, lub zaproponuj swój pomysł. Określ
cel spotkania.

USTALIMY TERMIN

Ustalimy dogodny termin. Określimy ile ma trwać spotkanie 1,5-2h
i gdzie się odbędzie.

ZAMÓW POMIARY

Możesz zamówić dodatkowo pomiary na Analizatorze składu ciała Tanita, omówimy Twoje wyniki.

DODAJ KONSULTACJE

Indywidualne spotkanie po warsztatach.

Masz pytania, potrzebujesz więcej informacji?

Masz swój pomysł na warsztaty prozdrowotne?

Lub zadzwoń: 502 392 464

Znajdziemy rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb.

W godz: 10-18 skontaktuj się ze mną.

„Ruch jest w stanie zastąpić prawie każdy lek, ale wszystkie leki razem wzięte nie zastąpią ruchu.” Wojciech Oczko, lekarz (1545-1608)