Ułożenie planu odżywiania

Druga konsultacja

  • Analiza odżywiania po pierwszym tygodniu.
  • Ułożenie indywidualnego Programu żywienia dostosowanego do aktywności fizycznej, trybu życia i indywidualnych preferencji.
  • Ułożenie planu treningów w zależności od celów.
  • Zalecenia dietetyczne w przypadku występowania dolegliwości zdrowotnych.
  • Monitorowanie postępów, pomiary wagi,.tk. tłuszczowej, mięśniowej, obwody,
  • Ustalenie zasad dalszej pracy i określenie przewidywalnych efektów.

Plan odżywiania:

Plan odżywiania obejmuje rozpisanie jadłospisu z wyszczególnieniem na dni treningowe i nie treningowe. W razie potrzeby uwzględnia rodzaj wykonywanych ćwiczeń i ich intensywność. Jest dopasowany do Twojego zapotrzebowania kalorycznego i zawiera odpowiednie proporcje makroskładników. Jadłospis jest przejrzysty, dopasowany do Twoich upodobań smakowych a produkty w nim zawarte są powszechnie dostępne w sklepach. Znajdziesz w nim przykładowe przepisy kulinarne i szybkie przekąski.

Plan treningów:

Na podstawie wywiadu pomagam w dobraniu ilości i rodzaju treningów które na tą chwilę będą najlepsze dla Ciebie (siłownia, ćwiczenia w domu, jogging, fitness, zumba, nordic walking). Przedstawiam zalecenia jakie należy wziąć pod uwagę wybierając określony rodzaj aktywności fizycznej. Plan treningów nie obejmuje indywidualnie rozpisanego Programu treningów.

Czas stosowania jadłospisu jest ustalany indywidualnie, zmiany wprowadzamy w zależności od postępów i realizacji celów danej osoby.

Cena: 150 zł