Program odchudzający

DIETA

Dieta czy sposób racjonalnego odżywiania? Czasami wystarczy ograniczać słodycze, a czasami należy skrupulatnie liczyć kalorie aby odchudzanie przyniosło zamierzony efekt. Ustalając jadłospis bierzemy pod uwagę, nasz styl życia, preferencje smakowe i uwarunkowania genetyczne. Posiłki  są ułożone odpowiednio do Twojego zapotrzebowania kcal z właściwą ilością makroskładników. W zależności jak przebiega proces redukcji wagi ciała dieta jest zmieniana tak aby przyniosła najlepszy efekt.
Pamiętaj mniej jedzenia wcale nie oznacza że szybciej schudniesz, a wręcz przeciwnie możesz zacząć tyć!!!

TRENING

Przyspieszy nasz metabolizm, zwiększy wydatek energetyczny, poprawi kondycję i wzmocni nasze mięśni, dzięki temu szybciej zobaczysz efekty a odchudzanie będzie przebiegało bezpieczniej i bez efekty jo-jo. Odpowiednio ułożony plan treningowy będzie gwarancją że spalane kalorie będą pochodziły z tkanki tłuszczowej a wydolność naszego organizmu rośnie. Ćwiczenia i ich intensywność powinny być dobrane indywidualnie do naszych możliwości i wyznaczonego celu.
Pamiętaj więcej wcale nie znaczy lepiej, 3 godz. zajęć fitness z rzędu nie przybliży cię do szczupłej sylwetki!

MOTYWACJA

Trudno bez niej zacząć cokolwiek, ale czy pozwala wytrwać w postanowieniach? Czy jest najważniejsza w drodze do celu, czy jest tylko katalizatorem potrzebnym na początek? Odszukanie tego co pozwala nam wytrwać nie jest takie proste ale jak już to odnajdziemy, będziemy mieć gwarancje że nasza praca nie pójdzie na marne a efekty odchudzania będą długo zauważalne.
Pamiętaj odpowiednia motywacja to dobry początek, ale sama motywacja nie wystarczy żeby osiągnąć zamierzony cel!

EFEKTY

Sprawdzanie efektów naszej pracy daje  jasny obraz, czy idziemy w dobrym kierunku i realizujemy nasze założenia, czy zbaczamy z drogi. Czasami zdarza się że nie potrafimy zauważyć postępów w odchudzaniu, nie wiemy na co zwracać uwagę i co jest ważne w tym złożonym procesie. Powoduje to często rezygnację z wyznaczonego celu który wydaje się coraz bardziej odległy. Zmiany jakie zachodzą w naszej sylwetce nie zawsze są tak szybkie jakbyśmy chcieli, warto mimo wszystko kontynuować drogę do szczupłej sylwetki. Dzięki temu odkryjemy że efekty to też zmiana naszych zachowań, nawyków,  innego spojrzenia na siebie, na świat, lepsze samopoczucie i większa pewność siebie.
Pamiętaj waga nie zawsze prawdę Ci powie, a efektem odchudzania jest przede wszystkim lepsze samopoczucie!