Program ENERGY FULL podniesie naturalną energię do pracy,
zwiększy efektywność Twoich pracowników.

Program Energy Full to warsztat + spotkania indywidualne w odstępie 2 tygodni. Podejmiesz wyzwanie zmiany nawyków na zdrowsze, zrobisz pomiar wagi,  składu ciała i skontrolujesz swoje efekty. Rozpiszemy jadłospis dostosowany
do charakteru pracy i stylu życia, poznasz aktywność fizyczną dopasowaną do Twoich potrzeb.

Podejmij wyzwanie – zmiany nawyków na zdrowsze!

1. WARSZTAT

Układamy Food Kod firmy, czyli plan
diety dla wybranego zawodu.

KOŁO ZDROWYCH NAWYKÓW

Uczymy się i utrwalamy zdrowe nawyki między warsztatami.

2. KONSULTACJE

Indywidualne spotkania dietetyczno-treningowe, omówienie wyzwania.

EFEKTY

Wykonujemy pomiary składu ciała, sprawdzamy efekty.

Podstawa efektywnej pracy

czyli co Cię czeka na warsztatach

I WARSZTAT

Układamy osobisty food kod

Twój sposób odżywiania dostosujemy do wykonywanej pracy i stylu życia. Poznasz zasady tworzenia jadłospisów w zaleznosci od charakteru pracy. Dostaniesz listę produktów na zakupy i przepisy kulinarne. Ustalimy godziny spożywanych posiłków.

Zapobiegamy kulinarnym dezorientacjom

Dowiesz się jakimi zasadami kierować się w czasie niecodziennych sytuacji, kiedy nie możemy stosować sprawdzonego sposobu odżywiania. Co dokładnie jeść w trakcie intensywnej pracy, na szkoleniach, w podroży, na imprezach okolicznościowych.

Wyznacz cel – ułóż jadłospis

Określ cel jaki chcesz osiągnąć – racjonalne odżywianie, redukcja tkanki tłuszczowej, wzrost wagi ciała, kształtowanie sylwetki? Czym należy się kierować i jak dobierać makroskładniki, aby dieta była bezpieczna i przynosiła zamierzone efekty.

Podejmij wyzwanie  –  ZDROWYCH NAWYKÓW

Poznajemy nawyki związane z odżywianiem i aktywnością fizyczną, które zapewnią nam zdrowie i dobre samopoczucie. Określimy na jakim aktualnie jesteś poziomie ich stosowania i podejmiesz wyzwanie zmiany nawyków na zdrowsze.

Wyzwanie

Kotwiczymy zdrowe nawyki

Twoje wyzwanie między warsztatami

PLANUJEMY ZAKUPY
Tworzymy listę zakupów, kupujemy tylko wyznaczone produkty.

NAWADNIAMY ORGANIZM
Uzupełniamy płyny w ciągu dnia i podczas ćwiczeń, około 2 l dziennie.

SEN I REGENERACJA
Ustalamy czas dla siebie, chwile relaksu, dbamy o odpowiednią ilość snu.

 ĆWICZYMY SYSTEMATYCZNIE
Wybieramy trening na swoje możliwości. Planujemy częstotliwość.

NATURALNE PRODUKTY
Wybieramy naturalne i nieprzetworzone produkty,
unikamy używek i białego cukru.

REGULARNE POSIŁKI
Spożywamy regularne posiłki 4-5 x dziennie.
Dzień zaczynamy od śniadania.

PRZYGOTOWANIE POSIŁKÓW
Tworzymy listę ulubionych potraw kulinarnych
i na bieżąco przygotowujemy posiłki.

II KONSULTACJA

tabela100

Podsumowanie wyzwania

Omawiamy realizację wyzwania  zmiany nawyków. Rysujemy KOŁO ZDROWIA jako efekty naszych działań. Jakie nawyki  są już utrwalone, a nad jakimi należny pracować. Analizujemy co nam pomaga, a co przeszkadza w skutecznej zmianie.

Poznajemy zasady diety przy treningu

Indywidualnie ustalimy jaki rodzaj treningu będzie dla Ciebie najkorzystniejszy, kiedy przyniesie najlepsze efekty. Poznasz zasady układania posiłków okołotreningowych. Czy jeść kolację jeśli ćwiczysz wieczorem, czy jeść śniadanie jeśli robisz trening rano?

Prozdrowotny radar

W razie potrzeby dopasujemy dietę do dolegliwości chorobowych. Dowiesz się jak im zapobiegać, na co zwrócić szczególną uwagę, jakie badania należy wykonać  w przypadku złego samopoczucia. Na jakie objawy płynące z naszego organizmu należy zwrócić uwagę aby kontrolować swoje zdrowie.

Wykonujemy pomiary wagi i składu ciała!

Wykonujemy pomiary na analizatorze składu ciała, porównujemy wyniki. Interpretujemy wyniki i analizujemy efekty. Dzielimy się osobistymi spostrzeżeniami odnośnie wprowadzonych zmian i naszego samopoczucia. Planujemy dalsze zmiany.

Efekty zdrowego stylu życia poczujesz już po 2 tygodniach

Lepsze samopoczucie i więcej energii

Efekty zobaczysz na wadze i w składzie ciała!

Możesz  spodziewać się spadku wagi od 0,5-3 kg,
tk. tłuszczowej 1-3%
oraz wzrostu tk. mięśniowej 1-4%

Nieprawidłowy sposób odżywiania prowadzi do odkładania tkanki tłuszczowej i zaburza pracę wielu narządów wewnętrznych.  To powoduje stopniowe przeciążenie organizmu i odbiera nam energię życiową.

Dobrze dobrana dieta i aktywność fizyczna zapewni
więcej energii i lepsze samopoczucie.

Jakie parametry zmierzymy na analizatorze Tanita

• Masa ciała w kg
• Typ budowy ciała
• Masa tkanki tłuszczowej w %
• Wskaźnik trzewnej tkanki tłuszczowej

• Wskaźnik BMI i PPM
• Wiek metaboliczny
• Masa tkanki mięśniowej w kg
• Całkowita zawartość wody w organizmie w %

Zamów program Energy full dla pracowników

1.TWOJE POTRZEBY

Powiedz mi czego potrzebujesz, wybierzemy tematy, które najbardziej Cię interesują.

2. DOPASUJEMY PROGRAM

Szczegółową tematykę warsztatów dopasujemy w zależności do Twoich potrzeb i oczekiwań.

3. USTALIMY TERMIN

Ustalimy dogodny termin. Określimy ile ma trwać spotkanie 1,5-3h i gdzie się odbędzie.

 Masz pytania, potrzebujesz więcej informacji?

Porozmawiajmy o Twoich oczekiwaniach.

Lub zadzwoń: 502 392 464

Znajdziemy rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb.

W godz: 10.00-18.00 skontaktuj się ze mną.

Dowiedz się jak ważne jest ułożenie diety i trening do charakteru i warunków pracy.