Rodzaj aktywności fizycznej

 

  • Odchudzający i redukujący tkankę tłuszczową.
  • Kształtujący i wzmacniający tkankę mięśniową.
  • Rozwijający wydolność organizmu.

 

Trening interwałowy, hiit, tabata

Polega na wykonywaniu wysiłku o zmiennej intensywności, okres krótkiej intensywnej pracy przeplatany jest na zmianę z odpoczynkiem. Często w takich treningach dochodzimy do tętna 90-100% RHmax. Poczujesz że Twoje ciało zostaje zmuszone do większego wysiłku niż ten o stałej średniej lub niskiej intensywności. Dzięki temu zwiększysz  swoje możliwości najefektywniej kształtując  wydolność i poprawiając parametry siły szybkości i wytrzymałości. Treningi typu hiit i tabata trudno jest przeprowadzić samodzielnie ponieważ wymaga on ogromnej motywacji i samodyscypliny, którą jest Ci w stanie zapewnić tylko trener personalny.

Trening wzmacniający

Ten trening poprawi kształt Twojej sylwetki, dzięki niemu wzmocnisz mięśnie, skorygujesz swoją postawę, zapobiegniesz dolegliwością i bólom kręgosłupa. Jest to świetny trening antycellulitowy, modelujący uda, brzuch, pośladki i tym samym przyśpieszający spalanie tkanki tłuszczowej. Trener osobisty pomoże Ci skorygować technikę wykonania poszczególnych ćwiczeń, dobierze odpowiedni ciężar i ilość powtórzeń do Twoich możliwości.

Trening funkcjonalny

Siła i wydolność w jednym, poprzez wykonywanie ćwiczeń wielostawowych z różną intensywnością i obciążeniem. Wykorzystujemy tu różnorodny sprzęt który pomoże Ci poprawić takie parametry jak koordynacja ruchowa, siła dynamiczna i równowaga. Duże znaczenie ma również angażowanie do pracy mięśni głębokich, w ten sposób stabilizujemy kręgosłup i odciążamy jego pracę.

Taśmy TRX

Podczas treningu na taśmach TRX wykorzystujemy jedynie ciężar swojego ciała który stwarza nam opór podczas ćwiczeń. Głównymi zaletami treningu w systemie podwieszanym jest poprawa równowagi mięśniowej i stabilności stawów. Podczas wykonywania ćwiczenia najczęściej pracują wszystkie grupy mięśniowe co daje świetne efekty przy kształtowaniu sylwetki i jest pomocne w procesie odchudza.

Trening boxing

Intensywny trening ogólnorozwojowy wykonywany w szybkim tempie, poprawiający kondycję i koordynację ruchową. Wykorzystujemy tu elementy kikboxingu i boxu tj. kopnięcia, uderzenia, uniki. Rozładujesz stres, wymodelujesz sylwetkę i zgubisz kilka kilogramów. Świetna zabawa, mega zmęczenie, nie zauważysz kiedy czas minął  z rękawicami w roli głównej.