Kompleksowo pomogę zadbać o Twoje
zdrowie i dobre samopoczucie.

 

Połączenie diety i treningu przyniesie najlepsze efekty poprawy sylwetki, zdrowia i dobrego samopoczucia.
Zmienisz nawyki na zdrowsze i odnajdziesz motywację do zdrowego stylu życia.
Ze mną łatwiej poradzisz sobie w trudnych sytuacjach.

Wybieraj sprawdzone rozwiązania

DIETETYKA

Racjonalne odżywianie, jadłospisy dostosowane do Twoich potrzeb. Diety w chorobach
i w aktywności fizycznej.

TRENING

Plany treningowe i ćwiczenia na poprawę sylwetki. Kompensacja przeciążeń zawodowych
i rozładowanie stresu.

COACHING

Zmiana nawyków i przekonań na zdrowsze.
Większa motywacja, odzyskiwanie
równowagi i kontrola efektów.

DIETA
Zdrowa, naturalna, podnosząca witalność organizmu.

• Ułożymy plan żywienia, dostosowany do trybu życia i aktywności fizycznej.
• Dowiesz się, jak stosować zamienniki, gdy nie masz czasu na główny posiłek.
• Poznasz zasady komponowania posiłków i doboru zdrowych produktów.

Plan żywienia obejmuje jadłospis, przepisy kulinarne i pomysły na szybkie przekąski. Zawiera odpowiednie proporcje makroskładników i uwzględnia Twoje zapotrzebowania kaloryczne. Produkty z których korzystamy
są powszechnie dostępne w sklepach. Sam decydujesz, czy jadłospis jest urozmaicony, czy prosty i szybki.
Najczęściej plan żywienia obejmuje 5 jadłospisów, które możesz modyfikować, według własnych preferencji smakowych. Dzięki temu stworzysz zdrowy sposób żywienia, oparty na pełnowartościowy posiłkach.

Pomiary na Analizatorze składu ciała – Tanita (stajemy bosymi stopami). Aby wynik badania były wiarygodny należy nie wykonywać wcześniej intensywnego treningu. Pomiary możesz
wykonywać  samodzielnie w domu.
Badania laboratoryjne – jeśli posiadasz aktualne badania zabierz je ze sobą. (morfologia, OB, lipidogram, glikemia na czczo, insulina, hormon (TSH), potas, sodu, magnez, wapń, białko, kreatynina, mocznik).

TRENING
Dobra kondycja, kompensacja przeciążeń zawodowych.

• Poznasz ćwiczenia, zapobiegające przeciążeniom zawodowym.
• Nauczysz się aktywnie redukować stres i napięcie psychiczne.
• Wykonamy trening personalny nauczę Cię techniki ćwiczeń.

Dowiesz się, jaka forma aktywności fizycznej jest najbardziej korzystna dla Twojego organizmu. W czasie
treningu poznajesz swoje ciało. Wzmacniasz masę mięśniową, zgubisz zbędne kilogramy, wysmuklisz sylwetkę. Zapobiegniesz przeciążeniom zawodowym, wzmocnisz mięśnie okołokregosłupowe. Do wyboru masz rożne rodzaje sportu m.in. marsz, nordic walking, proste ćwiczenia rozciągające i wzmacniające mięśnie, jak i specjalistyczne treningi na sali fitness. Ćwiczyć możesz zarówno w domu, na siłowni lub w plenerze, to zależnie od Twoich możliwości i upodobań. Ważne, by treningi były dla Ciebie przyjemne bo dzięki temu będziesz je wykonywać systematycznie.

Plan treningów – ćwiczenia dostosowane do Twojego celu, ilość powtórzeń, serii i rodzaj treningów.
Trening aerobowy – wzmocnisz układu krążenia i poprawisz wydolność, dotlenisz mózg i zadbasz o serce.
Trening siłowy  – wzmocni mięśnie, stawy, kości, ustabilizuje kręgosłup.
Ćwiczenia rozciągające – przeciwdziałanie przeciążeniom zawodowym, zapobieganie bólom.
Redukcja tkanki tłuszczowej – odpowiednio dobrany zestaw ćwiczeń siłowych, aerobowych interwałowych.

COACHING
Trening zdrowych nawyków, utrzymanie efektów, dobre samopoczucie.

• Utrwalamy zdrowe nawyki, pracujemy nad zmianą sposobu myślenia.
• Nauczysz się utrzymać balans między życiem zawodowym a osobistym.
• Szybciej uwolnisz się od słodkiego nałogu, zyskasz pewność siebie.

Sesje coachingowe to rozmowy o planach, celach i potrzebach. Ja umiejętnie zadaję pytania i uważnie słucham,
a Ty szukasz indywidualnych, szczerych odpowiedzi. Umiejętność autentycznej komunikacji ze sobą pomoże
Ci w lepszym zrozumieniu mechanizmów, które dotąd utrudniały Ci zdobycie tego, czego pragniesz. Dzięki nowej perspektywie, poszerzeniu horyzontów i świeżemu spojrzeniu z większym zapałem podejdziesz do procesu zmian. Zyskasz motywację i ustalisz swoje zasady, utrwalisz nawyki, które poprowadzą Cię do zdrowego, szczęśliwego i długiego życia.

Zdrowe nawyki – wypracujesz nowe nawyki i łatwiej poradzisz sobie z ograniczającymi Cię przekonaniami.
Motywacja – zwiększysz świadomość prozdrowotną, poznasz korzyści ze zdrowego stylu życia.
Silna wola – dowiesz się jak doskonalić  silę charakteru, będziesz konsekwentny  w swoich działaniach, nauczysz się samodyscypliny i kontroli swoich zachowań.
Utrwalenie efektów to nasz cel – stworzysz stabilną hierarchię wartości i odzyskasz równowagę życiową. Nauczysz się dokonywać właściwych wyborów.

Ty decydujesz jaki cel chcesz osiągnąć

Ja pomagam w jego realizacji

REDUKCJA TK. TŁUSZCZOWEJ

Pozbędziesz się zbędnych kilogramów,
Odzyskasz atrakcyjną sylwetkę.

KONDYCJA FIZYCZNA

Podniesiesz wydolność organizmu, zwiększysz swoją sprawność.

POPRAWA ZDROWIA

Poprawisz zdrowie, zapobiegniesz chorobom i dolegliwościom.

DOBRE SAMOPOCZUCIE

Odzyskasz dobre samopoczucie, podniesiesz poziom energii.

Jak przebiega nasza współpraca

WIZJA CELU

Podejmij decyzję, wyznacz cel i działajmy. Zaczniemy od najważniejszych zasad, które stopniowo
będziesz wprowadzał w życie.

KOMPLEKSOWE DZIAŁANIE

Dieta, trening, coaching. W jednym miejscu wszystko czego potrzebujesz dla swojego zdrowia
i dobrego samopoczucia.

MONITORUJEMY EFEKTY

Sprawdzamy postępy, analizujemy sytuacje, wykonujemy pomiary składu ciała, badania laboratoryjne i mierzymy obwody.

Chcesz efektów, konkretnego planu i trwałych zmian?

Umów się ze mną na konsultacje przez SKYPE

i zaczynamy działać.

Lub zadzwoń: 502 392 464

Skontaktuj się ze mną w godz: 10.00-18.00

„Choć zdrowie nie jest na pewno wszystkim, to bez zdrowia wszystko jest niczym.”
Arthur Schopenhauer