Jak pracuję

 

Pomagam budować zdrowe nawyki, zapewniam wsparcie i motywację. 

Przeszłam tą drogę z moimi klientami już setki razy, wiem jakie pułapki mogą się pojawić, wiem jak je ominąć.
Od Ciebie zależny w jakim tempie chcesz iść i gdzie chcesz się zatrzymać.
Ja daję wsparcie, wiedzę i doświadczenie, Ty dokonujesz wyborów.

WYWIAD

Wywiad dieta-trening, określenie stanu obecnego.

 USTALENIE CELU

Co chcesz osiągnąć, co chcesz zmienić, jaki jest twój cel?

ODŻYWIANIE

Jadłospisy, zaplanowanie posiłków w ciągu dnia, obliczenie odpowiedniej kaloryczności przy aktywności fizycznej.  Racjonalne odżywianie, a czasami dieta, to zależy od stanu twojego organizmu.
Pamiętaj, mniej jedzenia, wcale nie oznacza lepszych efektów.

AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA

Wskazuje najlepsze ćwiczenia dla Ciebie. Gimnastyka, siłownia, a możne bieganie, układam plany treningowe dopasowane do twojej aktualnej kondycji fizycznej. Przyspieszysz metabolizm, wzmocnisz mięśnie, szybciej zobaczysz efekty a odchudzanie będzie bezpieczniej i bez efekty jo-jo.
Pamiętaj, dłuższy trening,  to nie zawsze lepsze rozwiązanie.

COACHING

Co jest najważniejsze dla Ciebie? Po co to robisz?  Co chcesz zmienić, co już się nie sprawdza? Szukamy twojej motywacji, usuwamy ograniczające przekonania, poprawiamy twoja konsekwencje w działaniu.
Pamiętaj, motywacja pomoże Ci zacząć, nawyk pomoże Ci wytrwać.

MONITOROWANIE EFEKTÓW

Sprawdzamy efekty i motywujemy do dalszej pracy. Mamy jasną sytuację, w którą
stronę zmierzają nasze działania.

SATYSFAKCJA

Realizacja planów.

Utrzymanie zdrowych nawyków.
Regularne posiłki 4-5 x dziennie.
Produkty nie przetworzone.
Nawodniony organizm.
Aktywność fizyczna.