Motywuj do zdrowego stylu życia.
Dzień Zdrowia, zadbaj o zdrowie i dobre samopoczucie pracowników.

Postaw na edukacje prozdrowotna, zdrowe odżywianie, aktywność fizyczna, odpoczynek, sen, regeneracja. Zadbaj o wellbeing pracowników, zapobiegaj przeciążeniom zawodowym, promuj zdrowy styl życia. Podnieś
poziom energii do pracy, zwiększ efektywność pracowników.

Co Cię czeka na spotkaniu

ZDROWE ODŻYWIANIE

Dietę dostosuj do swojej pracy i osobistych preferencji.

AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA

Jaki trening wybrać, jak ćwiczenia wpływają na zdrowie.

ZDROWIE

Zapobiegaj zamiast leczyć. Popraw odporność postaw na zdrowie.

NAWYKI I MOTYWACJA

Nawyki i motywacja to pomogą Ci utrzymać zdrowy styl życia.

Dzień Zdrowia

Inspirujemy do zdrowego stylu życia

Zdrowe odżywianie – jak sobie z tym poradzić.

Ważne zasady żywienia. Nasze zapotrzebowanie kaloryczne. Najczęstsze błędy żywieniowe. Przykłady jadłospisów na dni treningowe i bez treningu.

Jak dostosować odżywianie do charakteru pracy.

Szybkie posiłki, co mieć w swojej szafce. Jakie posiłki jeść w pracy, a jakie w domu.
Co jeść kiedy projekt goni projekt, jak radzić sobie na szkoleniach?

Jak ułożyć plan ćwiczeń – dla kobiet, dla mężczyzn.

Jak ruch działa na nasz organizm. Jaki rodzaj treningu wybrać, siłownia, bieganie, czy aerobik? Ile razy w tygodniu wykonywać trening.

Motywacja, czy nawyki – czyli jak utrzymać efekty?

Kiedy stosować nawyk, motywację, a kiedy samodyscyplinę. Czy zdrowy tryb życia to
zadowolenie, czy wieczne odmawianie sobie przyjemności?

Kofeina, alkohol, słodycze – zrezygnować czy ograniczyć?

Jak cukier, kofeina i alkohol działa na Twój organizm. Kiedy używać, a kiedy z nich zrezygnować? Szukamy zamienników które warto stosować.

Brak energii, trudność z koncentracją?

Co może być przyczyną senności i braku energii. jakie badania zrobić, aby wykluczyć chorobę? Jak dieta i aktywność fizyczna może dodać nam energii?

Redukcja tkanki tłuszczowej – jak się do tego zabrać?

Od czego zacząć odchudzanie, najważniejsze zasady, Jakie błędy najczęściej popełniamy? Co należy wziąć pod uwagę, jaką dietę wybrać.

Jak odżywiać się przy aktywności fizycznej?

Źródła energii w czasie treningu, posiłki około treningowe. Białko w diecie sportowca. O czym zapominamy przy intensywnym treningu.

Dowiedz się więcej, jak poprawić zdrowie i samopoczucie pracowników.

Zorganizuj Dzień Zdrowia w Twojej firmie

 WYBIERZ TEMATY

Wybierz interesujący Cię bloki tematyczne,lub zaproponuj własne. Określ potrzeby firmy.

USTALIMY TERMIN

Ustalimy dogodny termin. Zaplanujemy czas trwania Dnia Zdrowia 5-6h,
oraz gdzie się odbędzie.

POMIARY SKŁADU CIAŁA

Między prelekcjami zrobimy pomiary na Analizatorze składu ciała, oraz omówimy Twoje wyniki.

MATERIAŁY EDUKACYJNE

Dostaniesz materiały edukacyjne, które pomogą Ci w zdrowym odżywianiu i aktywności fizycznej.

Masz pytania, potrzebujesz więcej informacji?

Masz swój pomysł na Dni Zdrowia w Twojej firmie?

Lub zadzwoń: 502 392 464

Znajdziemy rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb.

W godz: 10.00-18.00 skontaktuj się ze mną.

„Ruch jest w stanie zastąpić prawie każdy lek, ale wszystkie leki razem wzięte nie zastąpią ruchu.” Wojciech Oczko, lekarz (1545-1608)